Gå til innhold

3DMark03 Resultater

L03VIk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til slutt:

Denne posten er KUN for posting av 3DMark-resultater til bruk i tabellen. Vennligst ikke ødelegg den med alt mulig annet :thumbs:

Generell diskusjon rundt selve skjermkorttabellen, postes her.

Siden det ser ut som om L03VIk ikke er pålogget nå så tar jeg meg friheten til å skrive dette (og sletter det gjerne når han kommer tilbake).

Er det så vanskelig å kun poste resultater her, og ta diskusjonen i den andre tråden? L03VIk er hyggelig og bruker sin egen fritid på å lage tabellen komplett, men noen her tenker kanskje ikke på det.

Derfor er det heller liten vits å poste overklokkete skjermkorts resultater, da tallene som blir samlet opp her skal brukes i en oversikt over uklokkete originale skjermkort.

Ang. ORB:

Er vel litt lettere å bare lese nedover i en tråd og føre opp resultatene fortløpende istedenfor å søke seg igjennom hele basen hos futuremark og sile ut de overklokkete...

Så til de som har postet noe annet enn uklokkete resultater, gjerne slett innleggene og ta det i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202504

---

Dette er ikke ment som flaming på noen måte, men vil bare hjelpe L03VIk, da dette med 3dmark03 resultater i tabellen er noe jeg personlig gjerne vil ha med!

kommer tilbake med resultater selv når jeg får testet det!

EDIT: eller kanskje en moderator kunne slettet de innleggene uten resultat? som sagt jeg kommer tilbake med mine snart!

EDIT2: hvis dere vil komme med kommentarer til denne posten så gjerne gjør det her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202504

EDIT3: enormt så mange leifer jeg hadde idag da....

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
P4 2.2 @ 2.6ghz

PC2100 samsung BH 2-2-2-5

9800pro med 9800xt bios

3dmark03 --> 7328

Unnskyld t jeg bemerker men det er en overklokket score og hva skal han med den? Han skal sette opp en liste med UKLOKKETE skjermkort.

P4 2,8 (533mhz bus)

ATI 9700pro

1024mb 333mhz minne

Catalyst 4.3

Score med:4790 poeng

En liten edit: med omegadrivere 4,4 fikk jeg 5143 uklokket! hihi

Endret av TDK
Lenke til kommentar
(...)

Derfor er det heller liten vits å poste overklokkete skjermkorts resultater....

(...)

Takker for støtten....

Jeg gikk ut fra at folk skjønte at med DEFAULT instillinger mente jeg:

- std. drivere godkjent av Futuremark (til nød Omega)

- std. instillinger i 3DMark (for AA, AF osv.)

- ikke overklokkede/flashede eller på annen måte tunede kort...

Ikke en konkurranse i beste PC dette her. Så det eneste som skjer er at slike resultater etterhvert vil bli silt ut, fordi de ikke gir et riktig bilde av kortets ytelse...

Vil ellers si takk til de som har hjulpet så langt...

Kan jo nevne at man selv ikke trenger å kjøre test osv.

Tar gjerne imot resultat dere finner fra PÅLITELIGE kilder på nettet, da gjerne med link, slik at jeg kan sjekke...

Keep up the good work!

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...