Habla Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Men Habla tviholder på at det ikke finnes bevis på at alle nyere mobiler har IMEI som starter med 35, så den felles konklusjonen må du nok se lenge etter Det at alle starter med 35 tror jeg har sammenheng med en felles internasjonal kampanje mot tyveri av mobiler som kom for et år eller to siden. Du skal ikke være så sikker på at vi ikke kommer til en enighet. Jeg og Jankee kjørte noen PM i natt. Tviholder gjør jeg ikke, men jeg vil ha fler bevis enn det jeg har fått så langt før jeg ser at alle verdens mobiler starter på 35. (med unntak av det du har nevnt) God teori du kom med...... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg har en logg med over 23000 IMEI og modell, kan se om jeg finner noe der. Men tidligere var det i allefall ikke bare 35 de startet med. 88xx serien til nokia begynte f.eks med 44 eller noe sånt. Edit: En kjapp titt viser i alle fall at Nokia 5100 IMEI'er starter med 44. Så ut som om noen 3200 og 3300 også startet på annet enn 35. Skal se om jeg klarer å hente ut alle imei som IKKE starter med 35. blir litt bedre oversikt da. Var forresten en LG telefon som ikke startet med 35 også. Endret 22. april 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå