|-Martins Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har tenkte lenge og har bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg en laptop. Jeg bruker pc til å lage hjemmesider, høre musikk og spille Championship manager Jeg skal betale maks 12000 for den. Noen tips? Legg gjerne ved link/bilder \Martins Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 i den prisklassa så blir tundra 1557 og whitebox sin av samme type gode alternativer. Hadde spart opp en tusenlapp eller 2 til fremfor å gå ned i "10 000 klassen" med sine glovarme og håpløse celeron prosessorer og stusselige skjermer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hadde spart opp en tusenlapp eller 2 til fremfor å gå ned i "10 000 klassen" med sine glovarme og håpløse celeron prosessorer og stusselige skjermer. Jepp, det er jeg helt enig i. En laptop er en bedre investering enn en stasjonær, derfor lønner det seg å bla opp litt mer. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hadde spart opp en tusenlapp eller 2 til fremfor å gå ned i "10 000 klassen" med sine glovarme og håpløse celeron prosessorer og stusselige skjermer. Jepp, det er jeg helt enig i. En laptop er en bedre investering enn en stasjonær, derfor lønner det seg å bla opp litt mer. Hvorfor er laptop bedre?(rent bortsett fra at den er portabel...) Den har jo et litt vanskeligere tastatur, og det er vanskelig å kunne redigere hva du har inni den... Uansett, for å kunne få en god laptop, er det bedre å nærme seg 15000- klassen, da får du bl.a. gode Centrinomaskiner, de varer jo lenger, og du får GODE 512 MB ram(som ivrig CM-spiller vet jeg at de nye versjon 4 tar mye ram, og du vil sikkert spille noen andre spill etterhvert) EDIT: var inne på bruktmarkedet her på hw... denne ser bra ut, men rart at eieren selger den etter 1/2 år da... Endret 20. april 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå