daniello Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei... Lurte på om noen vet lagerstatus på denne telefonen på siba.no. Jeg finner ingen oversikt der, og en kan heller ikke sende mail til dem ang. dette. Telefonen det gjaldt var t630 svart Håper på snarlig svar om noen vet. Mvh daniello Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 var vel en sak om at vodafone hadde kjøpt opp hele det første partiet med sorte t630.. men det var vel snakk om at sorte skulle være tilgjengelige igjen nå.. tobben Lenke til kommentar
daniello Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takker for svar tobben! Håper virkelig de er inne, for det er ikke lett å være fri for mobil. Synes forresten at Siba har en noe vanskelig side, med tanke på lagerstatus og ang. leveringstid. På min status står det kun salg. Noen som vet om det står for noe spes.? Daniello Lenke til kommentar
Motig Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Siba.no er en bra webshop. Kan anbefales. Finnes masse T630 svart i Norge nå, så du kan regne med at den blir levert omgående. Lenke til kommentar
daniello Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Glimrende Motig! Har du kanskje en anelse på hvor lang tid de bruker og hva statusen er når det står salg? Synes Siba ser ut som en god nettbutikk, bortsett fra det med lagerstatus. Prisene er det i allefall ikke noe å si på.. mvh daniello Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 var vel en sak om at vodafone hadde kjøpt opp hele det første partiet med sorte t630.. men det var vel snakk om at sorte skulle være tilgjengelige igjen nå.. tobben Det jeg har hørt er telenor..men kan godt være vodafone også. Men det låter litt rart at det skulle være vodafone som har kjøpt opp det norske partiet, da de ikke opererer her? Lenke til kommentar
Hen-erik Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Siba hadde igjen 43 svarte T630 sist fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå