Wyldelife Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Heysann, jeg skulle kjøre Max payne1 på datan Kjøpte det nå, skulle instalere det, og det gikk fint. Skulle spille BOM Når det lader lukker Max payne seg¨. HVA ER GALT????? Mine specs: Windos XP professional DirectX 9.0¨ godt med RAM og GB. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Har du de siste oppdateringene? Søkte litt på nettet, og det virker som om spillet tydligvis krasjer fra tid til annen med mindre du har versjon 1.05. Les mer om dette ved å benytte deg av linken under. Info om patchene og hva de fikser Her kan du laste ned patchene Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Tusen Takk, nå går det fett! Hvordan får jeg fram consolen sånt at jeg kan sette inn koder???? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vitsen med å cheate ? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vitsen med å cheate ? Jeg må bare få si at jeg er dritt lei av å lese denne typen kommentar. Hvis noen vil cheate så kan de ikke bare få lov til det da?? Kanskje noen synes det er artig å spille med cheats osv... Uviktig og dum kommentar...!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Please, ikke caps i topic Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Uviktig og dum kommentar...!! tydelig at du liker å cheate ja.. uansett ser jeg ikke vitsen med å cheate. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Uviktig og dum kommentar...!! tydelig at du liker å cheate ja.. uansett ser jeg ikke vitsen med å cheate. *me lager bilde* ..du har nettopp rundet Max Payne på alle nivå og vil ha det litt morro...koder Har ingenting å si for deg om han jukser vel? Eg jukser i dei fleste spel etter at dei er runda (i SP selvfølgelig). Når eg først har spelet kan eg vel få nytte meg av alle funksjoner. Det er som å gå i ein "OC av XP2500" tråd og spørre "Hvorfor overklokke?" Endret 20. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ..du har nettopp rundet Max Payne på alle nivå og vil ha det litt morro...koder den kan jeg være med på Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Folk kan jukse så mye de orker i singel player, men hold cheaterne unna multiplayer spillene. Driver du med cheating online, har du et seriøst problem med deg selv. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ja. håper ingen cheater på musliplayer. det er dårlig det :-( Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Vel, tusen takk for all hjelpen. Nå er denne klar for Låsing/sletting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå