Anterialis Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er jo en infrarød port på maskina, men den er liksom bare død. Det finnes heller ingen "trådløs forbindelse"-knapp på "kontrollpanel". I "hjelp" står det at jeg skal trykke på denne, men da kommer det bare opp en melding som foreslår forskjellige ting som kan gjøre at den ikke funker... Bla. at jeg ikke har installert drivere.. Jeg har sjekka alle driverene på "Driver and Utilities"-cd'en men det er visst ikke noe der. Noen som har hatt samme problemet?? På forhånd takk Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hei du må inn i bios og åpne derfra. com 3 Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) dobbeltpostet Endret 20. april 2004 av Tertit99 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det Inspiron 8600 eller 8600c du har? 8600c har visst ikke infrarød port, etter det jeg har lest.. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Du det vet jeg faktisk ikke :s *flaut* Det står i bruksanvisngen at den har det, og jeg ser tydelig at det er en sånn rød port på sia der den skal være. (under pcmcia porten) hvordan kan jeg enklest mulig finne ut hvilken modell jeg har da??? Prøver nå å åpne i bios... Poster resultatet... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Fikk ordna det i BIOS Ikke noe problem takker for svar Mye men er jo lov å være litt glad når noe funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå