rLnd Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Huff og huff.. jeg har problemer med opsettet i routeren min.. dro bort på sansli for å få den fikset. de "fikset" den, sa at den fikk ip og var helt ok. Jeg kommer hjem, plugger i kontaktene og starter maskinen. adslen funker ikke :sad: logger meg inn på routeren for å se om jeg greier å pinge en adresse.. funker ikke.. så nå har jeg sittet 3 timer+++ på "kundeservice" telefonen til ngt.. YEAH! Det får nå være grenser! Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Går ut fra du har fått en Netopia router?! Har du gått inn på http://aktivering.nextgentel.no og aktivert den? (prøv å pinge den adressen) Jeg hadde problemer med å aktivere min, men det var fordi NGT ikke hadde lagt meg inn en eller annen database. Kipt at det tar så lang tid å komme igjennom, men når du først er igjennom så er det greie folk du får snakke med! _________________ -FooKer- 'Det er bedre å ha armer og bein enn gull i paralympics!' [ Denne Melding var redigert av: FooKer på 2002-04-03 19:17 ] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Noen ganger har Bravida driti seg ut. Det skjedde hos meg og NGT måtte purre på de før de gadd å aktivere sentralen sin så jeg kom gjennom til NGT med modemet mitt. Før Bravida har aktivert får du ikke kontakt. Det kan også være problemet. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på nette. Jeg får ip av ngt og folk kan pinge meg, men jeg kan ikke pinge noen servere.. synes det hele er ganske rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå