Framerate Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Ja nå har jeg skaffa meg et par Corsair twinx-cmx 512 pc3200LL og stevinigen er høy Men nå lurer jeg på hvilke timings jeg kan kjøre på. De kjører nå uklokket (2.5 3 2 6) Kan jeg klare 2 2 2 6 ? Det er vel bare å prøve meg fram tipper jeg men må jeg stille på noe volt? I tilfelle hvor mye er max før garantien ryker? Corsair Endret 20. april 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Alt dette kan du lese på Corsair sine hjemmesider. _ johanf Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Alt dette kan du lese på Corsair sine hjemmesider. _ johanf Jeg har jo selvfølgelig sett der men det står ikke så mye om hva dere her på forumet kjører deres brikker på Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hehe - jeg tenkte litt på hvilken volt du kan bruke maks, før garantien ryker. Det står vel på sidene demms? _ johanf Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 hehe - jeg tenkte litt på hvilken volt du kan bruke maks, før garantien ryker. Det står vel på sidene demms? _ johanf Lette litt men fant det faktisk ikke Uansett er det noen som kan si hva de kjører deres ram på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå