neb Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hei.. jeg har brukt forefox en god stund, og er meget fornøyd med denne browseren, men så en vakker dag (idag ) sluttet den og virke. grunnen var at jeg innstalerte en skin og en språkpakke, så restartet jeg browseren og da fikk jeg en underlig beskjed: Error launching browser window:no XBL binding for browser?!?!?! jeg avinstalere hele driten og fjærna hele mappa. i tillegg fjerna jeg mozilla fra regedit, men dette virket ikke.. trenker hjelp! takker for alle svar! mvh bigben Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 firefox lagrer noen profil-filer og slikt i 'Documents and Settings' om du bruker Windows XP eller nyere om jeg ikke tar helt feil, finn de, slett de, og prøv på nytt.. Gi tilbakemelding om det virker eller ei Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 firefox lagrer noen profil-filer og slikt i 'Documents and Settings' om du bruker Windows XP eller nyere om jeg ikke tar helt feil, finn de, slett de, og prøv på nytt.. Gi tilbakemelding om det virker eller ei jaa.. bruker nok XP pro.. møkk.. fungerte ikke noen andre forslag? Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 jeg fant løsningen .. sletta den gamle porfilen min i den "profile manageren", å lagde en ny.. det funka som bare det Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hei.. jeg har brukt forefox en god stund, og er meget fornøyd med denne browseren, men så en vakker dag (idag ) sluttet den og virke. grunnen var at jeg innstalerte en skin og en språkpakke, så restartet jeg browseren og da fikk jeg en underlig beskjed: Error launching browser window:no XBL binding for browser?!?!?! jeg avinstalere hele driten og fjærna hele mappa. i tillegg fjerna jeg mozilla fra regedit, men dette virket ikke.. trenker hjelp! takker for alle svar! mvh bigben Brukte Firefox en liten stund, men gikk raskt tilbake til min gode gamle Opera 7.23. Den funker fantastisk bra, og virker tross alt raskere, starter raskere og siden jeg også kjøpte 6 versjonen, så har jeg registreringskode til 7 versjonene også. Uten reklamebanner så er Opera å foretrekke på MINE maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå