Gå til innhold

problemer med fireFox

neb

Anbefalte innlegg

hei..

jeg har brukt forefox en god stund, og er meget fornøyd med denne browseren, men så en vakker dag (idag :roll: ) sluttet den og virke. grunnen var at jeg innstalerte en skin og en språkpakke, så restartet jeg browseren og da fikk jeg en underlig beskjed:

Error launching browser window:no XBL binding for browser?!?!?!

jeg avinstalere hele driten og fjærna hele mappa. i tillegg fjerna jeg mozilla fra regedit, men dette virket ikke.. trenker hjelp!

takker for alle svar!

mvh

bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
firefox lagrer noen profil-filer og slikt i 'Documents and Settings' om du bruker Windows XP eller nyere om jeg ikke tar helt feil, finn de, slett de, og prøv på nytt.. Gi tilbakemelding om det virker eller ei :)

jaa.. bruker nok XP pro.. møkk.. fungerte ikke :dontgetit: noen andre forslag?

Lenke til kommentar
hei..

jeg har brukt forefox en god stund, og er meget fornøyd med denne browseren, men så en vakker dag (idag :roll: ) sluttet den og virke. grunnen var at jeg innstalerte en skin og en språkpakke, så restartet jeg browseren og da fikk jeg en underlig beskjed:

Error launching browser window:no XBL binding for browser?!?!?!

jeg avinstalere hele driten og fjærna hele mappa. i tillegg fjerna jeg mozilla fra regedit, men dette virket ikke.. trenker hjelp!

takker for alle svar!

mvh

bigben

Brukte Firefox en liten stund, men gikk raskt tilbake til min gode gamle Opera 7.23.

Den funker fantastisk bra, og virker tross alt raskere, starter raskere og siden jeg også kjøpte 6 versjonen, så har jeg registreringskode til 7 versjonene også.

Uten reklamebanner så er Opera å foretrekke på MINE maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...