Gigant Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 er at det er faen kult hue! Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 også at jeg vil høre hva folk mener! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg vedder på at denne tråden blir stengt. Formulerer meg her slik at trådstarter kanskje vil forstå min mening om spillet: det er digg ass, sjikkelig ass mattha fokka!!! Edit: Beklager, men jeg klarte ikke holde meg. Endret 20. april 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Til trådstarter: Ubrukelig tråd. Endret 20. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ta en titt her du, spesielt på disse cappelen sidene med Test Deg Selv i rettskriving. http://www.google.com/search?sourceid=navc...&q=rettskriving Btw: Jeg erklærer herved denne tråden mest ubrukelig denne uken, sammen med den andre tråden du nettopp startet. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ta en titt her du, spesielt på disse cappelen sidene med Test Deg Selv i rettskriving. http://www.google.com/search?sourceid=navc...&q=rettskriving Btw: Jeg erklærer herved denne tråden mest ubrukelig denne uken, sammen med den andre tråden du nettopp startet. hehe, den var god, rettskrivinga! Vil no seie att dette var den dårlegaste tråden eg har lest her på forumet Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 hey jeg fikk netopp pris for den dårligste tråden kult takk gutter! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hey jeg fikk netopp pris for den dårligste tråden kult takk gutter! Der fikk jeg bekreftet det jeg hadde trodd angående holdningen din. Hvorfor klarer jeg ikke holde meg borte fra denne tråden? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hey jeg fikk netopp pris for den dårligste tråden kult takk gutter! Der fikk jeg bekreftet det jeg hadde trodd angående holdningen din. Hvorfor klarer jeg ikke holde meg borte fra denne tråden? Fordi den er den dårlegaste tråden Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 pris er bra uansett! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Okay, da stenges tråden av meget åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg