stud3315 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Jeg har et problem jeg ikke finner ut av! Når jeg skal slå av min laptop med Win XP Pro er det et program som kaller seg sample.exe som ikke avsluttes. Jeg må trykke "avslutt nå" to ganger så slår den seg fint av. Er det noen som har hatt eller har samme problemet? Har noen et forslag til løsning? PFT END Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg finner heller ikke dette programmet om jeg søker gjennom hele maskinen etter .exe filer. Redd det er noe virusdritt. Har vært på et dårlig sikret kabelnett den siste mnd. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du antivirus ? Gjorde jobben for deg å søke på google.com : link Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Ja jeg har Antivirus: Norton 2002 oppdatert hele tiden, senest i dag! Jeg hadde selv funnet det på google, men det hjelper svært lite. Ingen fix finner noen ting. Så jeg fatter ingenting. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du valgt å vise skjulte filer / os filer ? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Viser skjulte filer. Er det noe eget med OS filer? Og hva hjelper det? NA leser vel alt? Endret 20. april 2004 av stud3315 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) NA burde lese alt ja, men jeg tenkte på den søkingen din der du ikke fant programmet. EDIT : OS skjuler sine egne filer (systemfiler) Endret 20. april 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 nei finner ingenting uansett.. vurderer en clean install av XP, for nå henger mer og mer hele tiden er det ingen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ville vurdert å kjørt flere anti-virus scanninger enn med en muligens infisert Norton installasjon, selv om den er oppdatert. Prøv Trend Micro Housecall - online scanner eller Panda software sin gratis online scanner eller begge to... Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) takk for tips, fant noe dritt men det hjalp ikke har ingen sett dette? merk: sample !!! jeg må altså trykke "avslutt nå" først en gang, så kommer det opp igjen, så trykker jeg en gang til og da skruer den seg av. men jeg klarer ikke finne ut hvilket program dette er!?!?!? Endret 20. april 2004 av stud3315 Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 noen som ser noe som ikke skal være her? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hcontrol.exe - er en trojaner som gir andre kontroll over maskinen din. Er det noe du har installert selv eller? Les innlegg i et forum om fjerning av hcontrol.exe . LTSMMSG.exe er også en trojaner / virus. Det er nok av innlegg på forumet som kan hjelpe deg på vei når det gjelder å fjerne dette. Last ned og installer Ad-Aware, Spybot S&D, The Cleaner evt andre spyware removere. Prøv å lese litt på sidene til virus selskapene du har brukt om de har noen tips for å fjerne disse. Endret 21. april 2004 av DieBert Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 http://www.windowsstartup.com/wso/browse.php?l=8 hcontrol.exe : Hcontrol 3 Hotkeys on an ASUS Notebook. Only required if you use the additional keys Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Oki - men det KAN være en trojaner også ... Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ja jeg forstår det, men det hjalp ikke på sample problemet mitt å fjerne de nevnte ting. Men jeg merket noe her i går, når jeg trykker avslutt nå på det så poppet det opp noe som kunne se ut som en valgboks for språk. Og jeg har hatt noe trøbbel med Logitech cam og wininstaller som plutselig starter opp når jeg gjør helt andre ting. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hmmm. Har du prøvd å fjerne / reinstallere evt oppgradert driverene? Setup.exe er jo en prosess som ikke nødvendigvis skal gå i hytt å vær, så det kan jo være noe trøbbel med det som du nevner. Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Fjernet IntelProSet, og da forsvant problemet. Nå skulle jeg bare fått bort driverrutinene til Logitech. Klarer ikke få de bort inne på "Legg til/fjern programvare". Noen som vet? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Men det gikk visst også nå!!!! ALT Æ GODT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå