Gå til innhold

Sample.exe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem jeg ikke finner ut av!

Når jeg skal slå av min laptop med Win XP Pro er det et program som kaller seg sample.exe som ikke avsluttes. Jeg må trykke "avslutt nå" to ganger så slår den seg fint av.

Er det noen som har hatt eller har samme problemet? Har noen et forslag til løsning?

PFT

END

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for tips, fant noe dritt men det hjalp ikke

Problem.JPG

har ingen sett dette? merk: sample !!!

jeg må altså trykke "avslutt nå" først en gang, så kommer det opp igjen, så trykker jeg en gang til og da skruer den seg av.

men jeg klarer ikke finne ut hvilket program dette er!?!?!?

Endret av stud3315
Lenke til kommentar

Hcontrol.exe - er en trojaner som gir andre kontroll over maskinen din. Er det noe du har installert selv eller?

Les innlegg i et forum om fjerning av hcontrol.exe .

LTSMMSG.exe er også en trojaner / virus.

Det er nok av innlegg på forumet som kan hjelpe deg på vei når det gjelder å fjerne dette.

Last ned og installer Ad-Aware, Spybot S&D, The Cleaner evt andre spyware removere.

Prøv å lese litt på sidene til virus selskapene du har brukt om de har noen tips for å fjerne disse.

Endret av DieBert
Lenke til kommentar

Ja jeg forstår det, men det hjalp ikke på sample problemet mitt å fjerne de nevnte ting.

Men jeg merket noe her i går, når jeg trykker avslutt nå på det så poppet det opp noe som kunne se ut som en valgboks for språk. Og jeg har hatt noe trøbbel med Logitech cam og wininstaller som plutselig starter opp når jeg gjør helt andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...