Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er ikke helt sikker på hva de har gjort men de har nok ikke gjort det dårligere Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 sry for offtopic: Sjern: er det gratis å legge bildene hos vg? hvor stor plass har man til rådighet? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) På VG har man UBEGRENSET med lagringsplass..... IKke dårlig det nei. Edit: og det er selvfølgelig gratis Endret 23. april 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 jeg ville vise hva mitt kamera klarer her er bilde. og det er med fokusen innstilt på 3m -> evig (i følge boka) dårlig ikke sant ? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hehe.. grøsslige farger... ser ut som ALT er litt ute av fokus. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 huff da, nei det var nok ikke mye å skryte av det bildet der. Tror du kommer til å bli fornøyd uansett hva du kjøper av nyere kamera i forhold til det du har nå Jeg kan hvertfall anbefale mitt Nikon Coolpix 2200 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er jo gode kameraer begge to. Hp tar litt bedre bilder men er større og ikke så fancy. Kommer ann på hva som prioriteres. Ville bare ikke at Diablito2k skulle avfeie det helt bare fordi det het HP. Du blir nok fornøyd uansett. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 tror jeg kommer til å bli fornøyd så lenge saken har macro og autofokus takker for all info må tenke litt på det, og samle opp litt mer penger Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Diablito2k: Har du lest testene på www.akamera.dk? Legger noen linker til dem for det, jeg: Nicon Coolpix 2200 Hp photosmart 735 Husk å sjekk bildegalleriene til begge kameraene, da Må bare si at HP 735 har imponerende bra spesifikasjoner og gode bilder til en så lav pris. Jeg hadde nok valgt den selv hvis jeg hadde vært en nøktern person. Men nå valgte jeg Nikon. Mye på grunn av det nettopp ER Nikon + dessuten har den som sagt et finere design som jeg synes er litt viktig. Prisforskjellen på de to er heller ikke all verden, 2-300 kr. Jeg kjøpte mitt for 2166 kr @ Komplett. Dette er "Premium pack". og man får da med seg oppladbare batterier og lader. Lykke til med ditt valg! ps. kan jo hende at du velger et helt annet kamera Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 jepp, har lest de testene + mange andre men takk uansett Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 kikket litt på Kodak EasyShare DX6340 , noen personlige erfrainger med det ? syns det så litt mer proft ut, og den har 4x optisk zoom Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nei ikke som en lykt. Men den blinker ti ganger veldig fort hvis du har på "røde øynefunksjonen" så blitser den etterpå. Edit: Skjønte forresten hva du mente nå. Har alldri hatt problemer med det selv. Er det for mørkt slår jeg bare av skjermen og bruker kameraet vanlig. Men det er som du sier kjekt med "lykt" hvis du bare skal bruke skjermen. Fordelen med "lykt" som mange kaller det her, er at autofokusen har lettere for å stille riktig fokus når motivet er lyst opp. Er det mørkt, kan det være ett problem, og ett slikt fokuslys (som det heter) hjelper til med dette. Det har ingenting med skjermen å gjøre, selv om det kan være lettere å se skjermen også. Men det er ikke hovedfunksjonen til dette lyset. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ahh Da lærte jeg noe nytt i dag oxo. Det sa seg jo egentlig selv. Men uansett er vel dette bare noe vits i hvis det nesten er helt mørkt.... ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nja... har hørt om kamera uten fokuslys, som har hatt problemer med å stille fokus så fort det er blitt mørkere enn vanlig innebelysning. Ett kamera stiller fokus ved å analysere kontraster, og de blir jo straks svakere så fort det blir litt mørkere. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hm. nå står valget mellom: hp 735 nikon 2200 kodak DX6340 så er sprørsmålet, hvilket av disse kameraene vil gi mest for pengene ? best bilde ? flest greie funksjoner ? og finnes det et kamera i 2k klassen eller mindre som har dette fokuslyset ? eller har et av disse kameraene det ? jeg vet at hp ikke har og mener at kodak sin ikke har. usikker på nikon frister veldig med kodak sin pga all den gode omtalen den har fått, men er litt usikker. Endret 23. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tror faktisk ikke at det er fokuslys på nikon 2200, har hvertfall ikke lagt merke til det (kunne jo ha sjekket, men ak ak, det er så sent så jeg gidder ikke ) Hp735 vil helt klart gi mest bilde for pengene. Det kan vi jo konkludere etter innslag fra Sjefern og testene. Men, syns du designet er viktig, hadde jeg valgt nikon eller kodak. Nå valgte jeg selv nikon og har allerede fortalt grunnen. Men nå visste jeg ikke om kodak'en du linker til og det spørs ikke om jeg hadde kjøpt denne istedet. Den er jo virkelig lekker! Jaja, uansett så angrer jeg ikke på mitt valg, og det tror jeg ikke du heller vil gjøre uansett hvilken av dem du kjøper Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) etter å ha lest masse review og spece påKodak DX6340 så bestilte jeg det fra MPX i dag. + et 64mb kort. totalt med frakt = 2390,- (ca) hvis noen ønsker det så kan jeg sikkert laste opp noen bilder(når jeg får det). evt kom med motiv-ønske Endret 30. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Diablito2k: Det må du GJERNE gjøre Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 her ligger da test bildene. husk at jeg er veldig ny til digicams. må finne ut av alle funksjonene først. hvis det er noen flere som vil ha bilder av no spessielt, si i fra ! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjempe fine bilder, spesielt nærbildene av hunden din inne. Er du fornøyd? Mitt kamera kom virkelig til sin rette siste helg, natt til 1.mai. Mange kule bilder der ja...godt jeg kjøpte meg 128 MB minne-brikke. Digi.cam er virkelig noe av det smarteste menneskene har funnet opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå