Sjefern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Joda. enig med deg. Sa ikke HPen tok bedre bilder. Men at han angret på de 4000 han hadde betalt. Mitt kostet jo ca 2000 og tok slettes ikke halvparten så dårlige bilder. Så nå ikke VELDIG masse forskjell på de bildene vi tok. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Her kommer noen bilder jeg har tatt i maxoppløsning: MERK! Dette er omtrent første gang jeg har brukt et digitalkamera: katten min inne katten ute makrobilde av en liten kaktus "Utebilde" ...jeg er hvertfall strålende fornøyd med mitt kamera. Syns det gir bra bilder til å være en 2MegaPixel kamera. Må igjen få poengtere at jeg er en nybegynner på dette her... Askare: Mener du virkelig at Canon A60 er bedre enn Nikon Coolpix 3700? det var jo kjempe fine bilder! stilte fokusen seg selv hele veien eller ? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja, fokusen stilte seg automatisk. Det vil si, du må trykke avløser-knappen halveis inn for å stille inn fokusen, så justerer kameraet resten selv. Har tatt masse bilder. Moro med digi.cam! Er det noe spesielle motiv du ønsker? Så kan jeg godt ta noen for så du får se... Nå gjenstår det bare å kjøpe en fin bæreveske Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hvis du har mulighet å ta et bilde av inni en pc (av hket) ? så jeg kan se hvor detaljert bilde blir.. takk for at du er så snill Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Var ikke noe spesielt interesse for HP735 av en eller annen grunn? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) vet ikke. har den macrofunksjon ? den nikonene tar bilder så nærme som 4cm... og har den auto fokus ? Endret 22. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Selvfølgelig har den autofokus. :!: Les testen til steve og bli overbevist. Du har ikke klikket deg inn på linkene mine i det hele tatt du tror jeg Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Her er er noen bilder av hk'et. Tror jeg kunne klart å ta bedre bilde, men det ble litt ustabilt og dermed kanskje litt uklart da jeg lå magen og tok bildet ...ble ikke så aller verst. bilde 1 bilde 2 bilde 3 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 nice! hvis jeg får sånne bilder blir jeg super fornøyd, det er vil ikke i nærheten av det mitt kamera klarer.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) sjefern: selføgelig har jeg lest det du linket til, men jeg syns HP er billig og utdatert. digi cam skal ikke være en svær klump, skal være en liten klump Endret 22. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nikon Coolpix 2200 er nesten bokstavelig talt en liten klump Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ok Hvis det er viktigere med design enn bilde så er jo selvfølgelig 2200 bedre. Det sa jeg jo tidligere også Men Hp er ikke utdatert. Bare større. Derfor billigere. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) edit: never mind Endret 22. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Her er et bilde jeg tok med mitt Hp720 Er ike sinnsykt flink til å ta bilder jeg heller men foreslå motiv så skal jeg ta de Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 om du kunne ta et landskap bilde? og en ting som jeg lurte på. på nikon sitt, så lyste flashen før du tok bilde, er ikke det en fordel med tanke på autofokus og at du ser nøyaktig hva du tar bilde av? leste på steves at hpen ikke hadde dette.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hmmm... skjønner ikke helt hva du mener men jeg tar et landskapsbilde imens. Forklar nærmere. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 kanksje jeg som leste feil... uansett. omformulerer sprørsmålet.. lyser flashen som ei lykt når du presser utløser knappen halveis ned ? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Da var det et landskapsbilde der oxo. Ikke beste dagen å ta et på men.... grått og trist i tønsberg i dag. Du klikker bare på den gule "fullskjermsknappen for å få det stort.Her er mine bilder Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Nei ikke som en lykt. Men den blinker ti ganger veldig fort hvis du har på "røde øynefunksjonen" så blitser den etterpå. Edit: Skjønte forresten hva du mente nå. Har alldri hatt problemer med det selv. Er det for mørkt slår jeg bare av skjermen og bruker kameraet vanlig. Men det er som du sier kjekt med "lykt" hvis du bare skal bruke skjermen. Endret 23. april 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 var ikke så værst det der og 735 er vel litt oppgradert i forhold ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå