Andreasfe Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kjøp NEC 2500 DVD-brenneren... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kjøp NEC 2500 DVD-brenneren... jepp, kjøp nec2500. Du får nesten 2xnec til prisen av 1x plextor Lenke til kommentar
TJ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Stav kjøpe prescott ikke bry deg om hva de andre sier den er super bra!!jeg har den og er super fornøyd har du sammenlignet den med en northwood? da vill du se at de yter likt men prescott er varmere. enig med Purify, hvis du absolutt skal ha prescott så vent på socket T. Nei, de yter ikke likt. Northwood yter bedre. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Ikke kjøpe Twinmos ram, om du skal ha noe annet billig så bør du kjøpe Corsair Value. Med mindre du skal drive med bilde/videoredigering så er Athlon64 et langt bedre valg enn p4. Endret 22. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
lizon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, de yter ikke likt. Northwood yter bedre. ok da... har ikke sammenlignet dem... Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skal du ha trådløst tastatur og mus vil jeg absolutt anbefale Cordless desktop mx bluetooth. Det koster 1400 men det er søren meg verd de pengene synest jeg. Det er det beste tastaturet og den beste musen jeg noengang har hatt. Det som er det beste er at det er 10 meter rekkevidde, dvs du kan sitte i sofaen på andre siden av rommet uten problemer. Musa er det så godt som ingen delay på, vel å merke når en har installert driverene fra logitech. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Skal du ha trådløst tastatur og mus vil jeg absolutt anbefale Cordless desktop mx bluetooth. Det koster 1400 men det er søren meg verd de pengene synest jeg. Det er det beste tastaturet og den beste musen jeg noengang har hatt. Det som er det beste er at det er 10 meter rekkevidde, dvs du kan sitte i sofaen på andre siden av rommet uten problemer. Musa er det så godt som ingen delay på, vel å merke når en har installert driverene fra logitech. Er jo ingen som tenker "Nei, nå tror jeg jaggu meg at jeg ikke gidder å installere driverne!" Og hvis han først skal bruke penger på desktop, kjøper han DiNuvo.. (Andreasfe @ 22/04/2004 : 09:46) Kjøp NEC 2500 DVD-brenneren... jepp, kjøp nec2500. Du får nesten 2xnec til prisen av 1x plextor Jeg har ikke lest noen tester etc. om den brenneren, men det er sikkert en grunn til at den er billigere en Plextor sin Endret 22. april 2004 av Purify Lenke til kommentar
marcen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Nei, de yter ikke likt. Northwood yter bedre. ok da... har ikke sammenlignet dem... hardware.no har For øyeblikket peker Athlon 64 seg ut som det mest attraktive tilbudet for de som har planer om å investere i en ny plattform. For de som allerede måtte sitte på et Socket 478-kort er dommen klar. Styr unna Prescott, da Prescott legger seg et klart steg bak Northwood" i ytelse. Samtidig sørger den for mer varme i kabinettet, og usikkerheten rundt hovedkort-kompatibilitet er stor. Det skal sies av vi ikke hadde noen problemer på de hovedkortene vi hadde tilgjengelige (hvorav to ikke støttet FMB 1.5-standarden). Endret 22. april 2004 av marcen Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 idiotene mpx har sotte opp prisen på twinmos rammet 512x2 til 2100 så nå lurer jeg på om jeg bør kjøpe kingston hyper x 512mb 2 ram brikker seperat ellr twinmos twiser 512 2 brikker Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 idiotene mpx har sotte opp prisen på twinmos rammet 512x2 til 2100 så nå lurer jeg på om jeg bør kjøpe kingston hyper x 512mb 2 ram brikker seperat ellr twinmos twiser 512 2 brikker ville da kjøpt HyperX. prisstigningen på minnet er grunnet for liten produksjon -> etterspørsel. Alle butikkene har satt opp prisen på minnet, men de merkene somm er blitt ramma minst er Kingston og Geil har eg fått utrykk for. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 idiotene mpx har sotte opp prisen på twinmos rammet 512x2 til 2100 så nå lurer jeg på om jeg bør kjøpe kingston hyper x 512mb 2 ram brikker seperat ellr twinmos twiser 512 2 brikker ville da kjøpt HyperX. prisstigningen på minnet er grunnet for liten produksjon -> etterspørsel. Alle butikkene har satt opp prisen på minnet, men de merkene somm er blitt ramma minst er Kingston og Geil har eg fått utrykk for. ök da kjøper jeg kingston Lenke til kommentar
monstar Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 jeg er litt usikker på hvilken DVD brenner jeg skal kjøpe. på mpx(der jeg skal kjøpe delene) står det at det ikke følger med software hos NEC brenneren mens hos LG brenner følger det med. Er dette sant?. når jeg skal montere delen bør jeg ha på meg sånn anti støts bånd ellr hva d heter? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg er litt usikker på hvilken DVD brenner jeg skal kjøpe. på mpx(der jeg skal kjøpe delene) står det at det ikke følger med software hos NEC brenneren mens hos LG brenner følger det med. Er dette sant?. når jeg skal montere delen bør jeg ha på meg sånn anti støts bånd ellr hva d heter? Kjøp NEC brenneren, og nei du trenger ikke antistatisk bånd, men ikke bruk ullsokker, eller bygg på et ullteppe! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Man trenger selvfølgelig ikke, men jeg vil ikke ende opp som en kompis av meg. Han klarte å fikse et defekt skjermkort med statisk elektrisitet.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 jeg tror jeg venter med å kjøpe pc til midtsommern fordi det er så dyrt å kjøpe pc no, kanskje prisene har gått ned da?. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ikke mye. =\ kan hende at minneprisen han sunket litt ,samt cpu pris hvis du har flaks Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Ikke mye. =\ kan hende at minneprisen han sunket litt ,samt cpu pris hvis du har flaks da venter jeg i spenning Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Prisen har gått ned til sommeren + at det er kanskje kommet flere nye komponenter som pci-express. Du gjør smart i å vente til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå