Windoge Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Lar emne tale for seg. Før når jeg hadde Telenor endra IP adresse seg hver gang jeg logga på, men med Kvalito er det noe helt annet. Er det i det hele tatt mulig å bytte IP ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det i det hele tatt mulig å bytte IP ? Bytte nettkort vil gi deg ny IP vil jeg tro. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vel...Du kan jo prøve ipconfig /release /renew. Selv om jeg tviler på at det funker... Ellers så kan du jo prøve å dra ut strøm kabelen til modemet ditt (hvis du har noe modem) Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kommer litt ann på hva du har. Router eller bare nettverkskort. Men det er bare å bytte MAC adressen så får du en ny IP. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Men med Kvalito så kobbler jeg meg jo til en nettverksressurs som altid er aktiv når jeg kobbler meg til internett. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg bruker SMAC til å skifte IP adresse med min ISP (Bluecom) Vet ikke åssen det er med Kvalito ADSL. Programmet er i allefall å finne her. Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tror adsl modemet skal ha muligheten til å gi slipp på ip'en den har fått tildelt. Så får du en ny tildelt av ispen din etterpå ( eller den samme, hvis du er uheldig ). Hva med å sende en epost til MTULink å spørre ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 får nok den samma.. modemet mitt er sjukt, så jeg må restarte det opptil 2-3 ganger om dagen, og jeg beholder ipen min hele tiden allikavel.. Sånn det skal værra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå