thomas82 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Fins det noe programvare for å overklokke kortet mitt? Eller hvordan går eg frem for å overklokke kortet mitt? Og er det noken so veit om det er en innebygd temp.sensor i skjermkortet mitt? -Thomas Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du så ikke sticky på toppen av denne delen av forumet? Jeg vet ikke sikkert, men tviler sterkt på at det er temp. måler på det skjermkortet... Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I de nyeste driverene er det temp måler som leses av (hvertfall ati drivere) Overklokke: bruk Powerstrip Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) I de nyeste driverene er det temp måler som leses av (hvertfall ati drivere) Kan ikke måle uten sensor på skjermkortet vettu Dessuten er Ti4400 et nVidia-kort... Endret 20. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Du så ikke sticky på toppen av denne delen av forumet? Klarte å oversjå den ja.. Men men, no e eg i gang! Har Zalman heatpipe på skjermkortet... skal ta det av, slipe vekk shimsa, ta det på igjen, og montere 80mm vifte med en sånn zalman styre-vifte-hastighet sak... Lenge sida eg har overklokka noke no... sist gang var vel en AMD Duron som med ett blyant-triks gikk fra 600Mhz til 1000Mhz.. hehe.. Eg har forresten lasta ned en universell nvidia-driver... fra denne sida.. er det riktig driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå