Gå til innhold

T630 - den skrur seg av innimellom

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg en T630 igår. Men det viser seg at denne telefonen skrur seg av sånn innimellom. Heh... ganske irriterende. Plutselig så bare skrur den seg av og begynner å blinke også tar det en stund før den kommer på igjen. Noen andre som har hatt dette problemet? Kanskje jeg bør gå å klage og få meg en ny telefon. Den har gjort det hvertfall 3 ganger bare siden igår kveld! Det virker som om det er noe galt med koblingen mellom telefonen og skjermen eller noe, men jeg vet ikke helt jeg :ermm: Men irriterende er det hvertfall! :mad: Også får jeg ikke synkronisert Outlook med BT, men det har jeg allerede laget en annen post til. Det er også meget irriterende da alle mine kontakter ligger lagret i Outlook! :mad: Må si jeg er ganske skuffet over denne telefonen egentlig :no: Men noen som kan hjelpe med mine problemer? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan være batteriet som er litt løst! hvis det ikke er det! send den inn eller krev ny!

kan vel være software og!

Jeg har også vært inne på den tanken at det kan være batteriet som er litt løst, men hvordan skal jeg ordne det da?! Går vel ikke an å sette det inn på andre måter akkurat. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...