slappy2 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I det siste har jeg begynt å bli interresert i 3G teknologien. Spesielt nå som 3G mobilene har startet å komme. Det jeg lurer på er om noen vet når 3G nettet er oppe å går i Oslo??? Vet at det er under testing, men folk jeg har forhørt meg med sier veldig mye forskjellig. Noen sier at det åpnes før sommeren. Noen til høsten. Og noen mener at det vil drøye helt til neste år. Noen som vet noe mer om dette??? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Netcom har sagt at de begynner med 3G virksomhet til neste sommer. Telenor har nettet sitt klart, men de har ikke åpnet det pga at markedet for 3G mobiler ikke er så stort ennå. Lenke til kommentar
ktt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Blir kult når det kommer, må si jeg gleder meg litt! Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Da synes jeg bare at sony skal gi meg en Z1010 og telenor åpner nettet sitt så er vi i gang. Gleder meg virkelig. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det blir nok en arti tid det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå