Kenneth Dammyr Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei Prøver å spille ut video som er redigert i Premiere Pro, kamera reagerer og begynner og ta opp, men det får ikke inn noe bilde. Sjekket hjemmesiden til Adobe, der stod det at Premiere Pro støtter XM1E. Capture funksjonen funker fint. Noen som vet hva problemet kan være, evt en løsning? På forhånd takk! Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er litt på tynn is nå, men kan det være at bildet ikke vises på kameraet mens du spiller det over fra PCen, men at det allikevel ligger på tapen etterpå?!? Hva er det du prøver å spille ut? Er det film som du selv har capturet med samme kameraet og redigert, eller er det noe annet? Det kan jo være at det er feil instillinger på videoen du prøver å kjøre ut, i forhold til hva kameraet ditt takler... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har captured filmen med samme kamera og redigert. Og det kommer ikke på tapen heller når jeg spiller tilbake. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bare for sikkerhets skyld: Gå: "Project">"Project settings">"General">"Playback settings" og se at du har krysset i for "Play video on DV hardware", "Playback on DV hardware and desktop" og "Play audio on DV hardware". Sjekk også at Firewire kablen din virker i forkant ved å spille av et lite stykke film fra DV-kameraet over på PC. Andre har rapportert problemer med "vakkel" på Firewire-kabelen på dette kameraet. Og kameraet ditt står i korrekt VCR modus og ikke REC går jeg ut fra? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Har sjekket og det var allerede innstilt riktig. Jeg får jo ta capture fra kamera og jeg har brukt denne ledningen på mac før, og det gikk fint. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Et siste desperat forslag: Du har gått "Edit" "Preferences" "Device control" "Options" og sjekket at du har valgt "PAL" "Canon" "DM-XM1E". Stort mer har ikke jeg å foreslå. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Det er også fiksa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå