Zeph Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Har hatt eit par Koss UR-30, men det har eg ikkje lengre og kunne godt tenke meg eit nytt headset. -Det må være heildekkjande -God lyd -Helst ikkje over 500 Fant eit Salman par på komplett. Er dei dugandes eller? Eventuelt kva er bedre? Surround er ikkje nødvendig, men skader heller ikkje Edit: Ukens tilbud på Akersmic Kan dette være bra da? KOSS UR40: KOSS hodetelefoner På lager 372,00 Hadde som sagt UR30 og var kjempenøgd, er UR40 av samme kvalitet? I så fall tar eg dei. Please, anyone with UR40 I følge brukerreviews på Hw sin Prisguide er dette bra saker, blir nok slik da. Endret 20. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva skal du bruke dem til? spilling, musikk eller sånn rent generelt? Jeg syntes ihvertfall mine ur40 gjør en veldig god jobb når jeg spiller, men de er ikke allverdens når det kommer til musikk. de blir gjerne litt svake på diskant og mellomtonene viskes gjerne litt ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Fant nettop Koss 3AA Titanium som virker bra, dei har heller ingen ekstern lyd. Blir 98% ved dataen, speling, musikk stort sett. Er ikkje kresen på lyd og slikt. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du blir garantert fornøyd med Koss 3AA til ditt bruk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Meir tenking of fundering nå blir det bare tull av. 3aa er bestillt! Har lest litt reviews og erfaringer nå og det ser bra ut Livstidsgaranti er ein fin ting Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 UR40 er store nok til å gå over hele øret, og jeg mener både lyden og kvaliteten er mye høyere enn på UR30. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvordan er egentlig UR40 når det gjelder "lekkasje"? Så i prisguidens lesererfaringer, og der var det en som sa at lyden lakk litt ut. Er 3AA bedre sånn sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå