-=Nike=- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei, Har ikke handlet på PcEksperten før, så det var noe jeg lurte på fra noen som har handlet der før . Har fått ordrebekreftelse . . . .men Får man noen bekreftelse når de sender varen ? De har liksom brukt over 1uke på minnebrikkene som jeg bestillte, og ikke har jeg hørt noe .. .. Takker For Svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 De BURDE gi deg pakkenummer værtfall til sporing. Brikkene var vel på lager? Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 De BURDE gi deg pakkenummer værtfall til sporing. Brikkene var vel på lager? Jepp, brikken var på lager . . . . . . . 335stk faktisk. Men etter å ha lest webshopguiden(etter bestilling) om Pceksperten så sitter jeg ikke igjen med noen god feeling. Lenke til kommentar
Synchro Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vil ikke anbefale å kjøpe noe som helst hos pc eksperten.Makan til sommel og rot har jeg aldri sett ! Varer som skal være på lager er det slett ikke,svarer ikke på mail,tar ikke telefonen på 3-4 dager pga sykdom osv...PS Data derimot har jeg bare godt å si om,eneste måtte være ønske om ett bredere vareutvalg. Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 De BURDE gi deg pakkenummer værtfall til sporing. Brikkene var vel på lager? Jepp, brikken var på lager . . . . . . . 335stk faktisk. Men etter å ha lest webshopguiden(etter bestilling) om Pceksperten så sitter jeg ikke igjen med noen god feeling. 335 stk er NEPPE på lager hos dem. Dette er fake-tall hentet fra leverandørens lager. Nok en tullebutikk uten eget lager. B.T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå