evgeny Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei jeg bor i Ski og har 1Mbit adsl fra bluecom. Den siste uka har jeg bare hatt ustabil hastighet hele tiden. Varierer helt fra 600kbit/s til 900kbit/s. Før hadde jeg konstant 1064kbit/s. Bare lurer på om noen andre i ski med bluecom adsl evt andre leverandører som opplever det samme. Takk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg hadde dette også som bluecom kunde i ca 2 uker, vel jeg har 400/128 kbits da, men den var ustabil og gikk ned på ca 200kbits .. Ring Kundeservicen da den er veldig god Endret 20. april 2004 av Mr.SS Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Har gjort det og dem så ikke noe feil på på linja mi via dataen sin så dem ba meg se i noen dager til og reportere hvis det ikke ble bra igjen. Men akkurat nå så går det faktisk full fart her som det skal være. Vi får se om det er blitt bra nå Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Feil hastighet kan også skyldes nettverkskortet eller driver etc.Har erfaring med flere nettverkskort som ikke er gode,spesiellt de som er intergrert i hovedkort kan være ustabile i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå