Joachim_F Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I går ble Battlefield 2 kunngjort av Digital Illusions. I dag ble det kunngjort av Electronic Arts, og i EA sin pressemelding var det mye spennende og ny informasjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kult, kult, kult. Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Håper bare at " helt ny grafikkmotor" virkelig er en helt ny grafikkmotor denne gangen og ikke en "BFV-helt ny grafikkmotor" Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ja håper på bedre grafikk og bedre animasjoner men unasett kommer det til å bli et knall spill ! Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jobbe bak kulissene som kommandører som gir ordre til andre spillere Virker interressant med tanke på klankamper. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg utrolig mye. Har ønsket meg dette helt siden 1942, og endelig.. Enda en stund igjen, og det skulle ikke overraske meg om det blir forsinket også Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 For å være ærlig, så gleder jeg meg ikke i det hele tatt. Synes intervallet mellom Vietnam og Battlefield 2 er alt for kort. Et år? Nei, får bare håpe at Battlefieldserien ikke blir en melkeku. men , selfølgelig kan spillet bli bra; men jeg syns tidspunktet ble litt feil. ( noen som har sett en likehet med C&C Generals? Hint: US, GLA og KINA) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 eg syns det hørtes ut som ein söldner kopi. tenker på det at du kan øydelegge landskapet, du kan vere kommandør og styre laget ditt. pg ting som at det er fleire fraksjoner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 eg syns det hørtes ut som ein söldner kopi. tenker på det at du kan øydelegge landskapet, du kan vere kommandør og styre laget ditt. pg ting som at det er fleire fraksjoner. Hadde nøyaktig samme følelsen selv. Men det kan jo bli bra fordet da. Søldner har uansett MYE større baner :-) og garantert flere våpen, skins og muligheter der. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hadde nøyaktig samme følelsen selv. Men det kan jo bli bra fordet da. Søldner har uansett MYE større baner :-) og garantert flere våpen, skins og muligheter der. Oi, er du med og utvikler Battlefield 2, eller hvordan i huleste vet du det? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Trodde Vietnam var BF2 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Får håpe att det blir bedre enn Battlefiled Vietnam med tanke på grafikken! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Trodde Vietnam var BF2 Når det heiter battlefiled vietnam så heiter det battlefiled vietnam og ikkje Bf 2 Lenke til kommentar
g0re Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kult, men jeg tror ea blir presset til å presse dice for å presse ut minst likemange addons som sims-såpeopera ble (totalt 4 fullversjoner, 7 tilleggspakker). Gleder meg til Bf-2 Quad-Deluxe-Collectorsedition kommer (joke ala sims double deluxe) Lenke til kommentar
g0re Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Begrunnelsen til dette presset er det at mange mmo type shootemup spill er i skrivende stund under utvikling (bla søldner secret wars). Gleder meg å se et spill der la oss si... 512 spillere er på samme gigantiske brett og alt kan sprenges vekk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tror Battlefield Vietnam bare var en mellomting.. MMOFPS hadde vært kult, om det virkelig var dimensjoner på det:) 1000spillere på en helt synsyk slagmark.. dog PC'er takler det ikke enda:) Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 herregud så eg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg