lucy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har fått en gammer acer laptop, og første gangen jeg prøver den, går det til helvete. Typisk. Den virket fint første gang jeg startet den. Så prøvde jeg å starte opp et spill som lå på den (Virtual Pool eller noe sånt), og da ble skjermen svart og den hakket på noen rare høylydte harkelyder. Jeg slo den av og på igjen, og nå kommer jeg ikke lenger enn til bios-skjermen og passord, etterpå kommer det bare svart skjerm med hvit strek som blikner i øvre venstre hjørnet. Wtf? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Enten har harddisken tatt kvelden eller så har filsystemet blitt ødelagt. Så det er bare å prøve å legge inn OS på nytt. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prøv å start opp med en windows 98 oppstartdiskett og skriv sys c: mulig at oppstartsektoren er ødelagt, dette vil fikse det.(hvis du har win 98 på den) Lenke til kommentar
lucy Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Takk takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå