wolfhero Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Største mulig batteri på Sx1? www.skinnyfatman.com <----- Mobil stuff Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Største mulig batteri på Sx1? www.skinnyfatman.com <----- Mobil stuff hva har den siden med resten av posten å gjøre? Det sier seg selv at du får ikke større batteri til sx1. Da hadde ikke dekslet passet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Største mulig batteri på Sx1? www.skinnyfatman.com <----- Mobil stuff hva har den siden med resten av posten å gjøre? Det sier seg selv at du får ikke større batteri til sx1. Da hadde ikke dekslet passet. du kan jo få et større batteri (ett med bedre kapasitet) selv om størrelsen er det samme. Du får jo flere utgaver av vanlige AA batterier. Men det har nok ikke kommet noen orginale enda Lenke til kommentar
-M- Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvor finner jeg billig batteri til SX1? Har sett på clasohlson.no uten å finne noe. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hos mobiltec24.de finner du det meste til din telefon, også orginale og uorginale batterier til sx1. Har ikke bestilt der selv, men de har bra rykte på div. forum... Endret 18. april 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synd at Mobiltec24 ikke har en engelsk oversatt side når man velger Engelsk! Jeg må ta hver enkelt side jeg er interessert i inn i Oversetterprogrammer for å få noe utbytte av det de skriver, og dette er tungvint... ellers er Mobiltec24 ok! Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvorfor får jeg ikke opp noen pris på det uorginale batteriet på mobiltec24? det står at det er tilgjengelig, men 0kr i pris! er det noen som kan antyde hvor mye lenger dette batteriet varer enn det orginale før man må lade opp? noe av teksten ble ikke oversatt til engelsk når jeg brukte babelfish.... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nå skjønner jeg ikke helt. Denne delen er for programmer, spill og OS. Hvorfor har ikke moderator flyttet denne da? Her snakkes det om batterier som ikke har noe med programmer, spill og OS å gjøre. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 mobiltec24.de selger uoriginalt batteri, "Powerakku Li-Polymer 1300 mAh" til 139,53 kr. Originalt koster 317,11 kr. Frakt koster visst 150 kr uansett. Finner nok ikke billigere batteri i Norge (enn 290 kr), og har bestilt et nå. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har det uorginale batteriet BEDRE HOLDBARHET? Jeg mener : Slipper jeg å lade opp min Sx1 like ofte med det batteriet der? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har det uorginale batteriet BEDRE HOLDBARHET? Jeg mener : Slipper jeg å lade opp min Sx1 like ofte med det batteriet der? mAh sier hvor god kapasitet batteriet har. jo mer, jo bedre Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det orginale er 1000mAh og Li-ion, mens det uorginale er 1300 mAh og Li-polymer. Det uorginale skal altså vare lenger, og er en bedre teknologi. For 290 kr + mva burde det være verdt eit forsøk... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tråden flyttes fra "Mobil -> Programmer, spill og OS" til "Åpen diskusjon om mobiler" Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Batteriindikatoren på mobilen viser i de fleste tilfellene ikke riktig hvis du bruker et uoriginalt batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå