Janmandelid Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prøver å åpne port i brannmuren i windows, i dette tilfellet er det portnr 1412, og jeg velger egenskaper-avansert-legg til, og jeg føyer til portnummeret, men hva skal jeg skrive i IP-adressefeltet....? Prøver å skrive 10.0.0.3, siden det er det jeg har valgt i roteren min, men likevel vil ikke DC++ fungere. Noen som vet det? Lenke til kommentar
CD Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Prøv heller å sette DC++ til passiv da skulle det virke Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hehe, vet jo det, men jeg vil være i active mode jeg da!!!!!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hva er forskjellen på aktiv og passiv mode i dc++ egentlig? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) hva er forskjellen på aktiv og passiv mode i dc++ egentlig? Hvis du er i passive mode kan ikke søke blandt de som er i passive mode osv.. Endret 20. april 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du skal skrive den eksterne IPen din i den ruten. Du må huske at du skal forwarde UDP og ikke TCP. - Azton Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Du skal skrive den eksterne IPen din i den ruten. Du må huske at du skal forwarde UDP og ikke TCP. - Azton Er det UDP altså???? Okei, men hva er da definisjonen på den eksterne IP'en.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå