Gå til innhold

Problemer med Windows Media Player

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned en film som jeg vil se. Problemet er at når jeg åpner den med Windows Media Player kommer bare lyden fram :sad: Bildet jeg får opp er disse jalla-greiene som følger med Media Player (nordlys, stolper osv)

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får opp bildet sammen med lyden? Takker.

PS: Jeg har Daytona GeForce3. Er det bare å koble til video ut til TVen for å se? Eller må jeg ha flere drivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

PS: Jeg har Daytona GeForce3. Er det bare å koble til video ut til TVen for å se? Eller må jeg ha flere drivere?

Jeg har samma kortet som deg. Det første du må finne ut av er om tven din støtter SVHS. Hvis ikke så får du kun svart hvit på tven. Hvis det da støtter SVHS, så kjøper du en scart kabel, s-video kabel og en kabel slik at du får lyd oxo, så kobler du disse kablene til scarten og setter det inn i tven. Nemo problemo :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 18:26, BlackEagle skrev:

Dumt spm kanskje, men har du installert DivX codecen? :smile:

Dette var da ikke dumt spørsmål, eller er det jeg som er dum :smile: Hva er DivX? Noe med Direct X å gjøre? Takker for svarene jeg har fått så langt.

Lenke til kommentar

Du må laste ned DivX-codec ifra http://www.divx.com.

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-04-03 18:58 ]

Lenke til kommentar

For et prosjekt!

Nå lastet jeg ned VirtualDub, og får følgende melding når jeg prøver å åpne filen: Couldn't locate decompressor for for format "Div3" (Microsoft High-speed MPEG-4 V3 [hack DivX Low motion].

"Virtual Dub requires Video for Windows (VFW) compitable codec to decompress video. DirectShow codes, such as those used by Windows Media Player, are not sutiable."

Takker for tålmodigheten deres og for ytterligere hjelp.

Lenke til kommentar

Nå virker det :smile: Nå kan jeg se på Shrek på datamaskinen, fungerer utmerket :grin:

PS: Jeg har også originalen :wink:

Får ikke fullrost dette forumet. Her er det mye god hjelp å hente. Takker igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...