kenthlar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei alle! Lurer på hvor mye bedre ytelse jeg vil få med å oppgradere fra 512 til 1024 ram. Hvilken effekt vil det ha på spill? Grafikk, hakking, viftestøy osv?? Har det hensikt eller blir det som smør på flesk? kenth Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hmm.. blir kanskje litt smør på flesk men det er verdt det mener jeg. loading tidene i spill pleier å bli kortere, du kan gjøre mange ting på en gang uten at du merker lagg.. osv osv osv srry for et dårlig svar men har ikke så kjempegod tid på meg. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Du vil ikke merke noe på viftestøy i hvertfall Ellers kommer du sikkert til å merke en liten forskjell på enkelte områder. Jeg personlig ville ikke hatt mindre enn 1GB. Men alle krever ikke like mye... Endret 20. april 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det jeg har hørt er at det er mye større forskjell i å oppdatere fra 256 til 512, enn fra 512 til 1024. Men du vil såklart merke forskjell. Største fordelen blir vel at du kan ha enda flere programmer oppe og kjøre samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå