PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvor er det alle har det fra at Super Bowl er til "høsten"? Til alles orientering, neste Super Bowl er i Jacksonville, FL ("Jax") den sjette februar, som vanlig den første søndagen i februar. (dette er 292 dager til ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvor har du det fra at alle skal ha det til å være til høsten? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Noen som ser på Super Bowl her i Norge i det hele tatt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Tv3 overfører. Ja, har nå fått høre hauger av ganger i dag om jeg gleder meg til Super Bowl i høst.. Nesten så jeg begynte å tro på det selv... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) jeg har funnet den forbannede fyren som sprer det. Tore heter han, og jobber i ITAvisen... Endret 20. april 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tv3 overfører. Ja, har nå fått høre hauger av ganger i dag om jeg gleder meg til Super Bowl i høst.. Nesten så jeg begynte å tro på det selv... Hvor mange her inne kan med hånden på hjertet si at de den siste måneden har tenkt én gang at de gleder seg til Superbowl? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg;) Men er bare fordi jeg nå har fått høre så mye at det er i høst... Jeg er nemlig kjent for min SuperBowl-syke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Håper noen flasher litt "stang". Endret 20. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Superbowl er kult! Meneh....tenker ikke på det før det er superbowl liksom. Endret 20. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 NFL er jo faktisk utrolig artig da. Har sett utrolig mange kamper de siste årene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Superbowl er kult! Meneh....tenker ikke på det før det er superbowl liksom. Gjør jo ikke jeg i utgangspunktet heller... Var dette tullet til ITavisen som gjorde meg litt småforbannet... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Vil heller se VM i Cheerleading Endret 20. april 2004 av sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Vil heller se VM i Cheerleading Cheerleading og pauseshowet er en viktig del av Superbowl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skjønner desverre ikke et døyt av amerikansk fotball. De springer frem 10 centimeter og blir grusa. Så starter de pånytt igjen. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 skal ikke skjønne... du skal elske... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har aldrig vært no fann av Amerikansk fotball som egentlig ikke er mer en en posltra versjon av rugby. Men det er morro å se på Super Bowl Endret 21. april 2004 av Sivert Lenke til kommentar
RockShock Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 amerikansk fotball er bare teit da....se på en gjeng tosker få juling hver 5 centimeter....poenget med det a ?..nei..vanlig fotball er saken da ass ;D *rbk4life* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Omg! Rbk. latterlig. Amerikansk fotball er noe av det mest taktiske sporten som finnes. Alle tror det bare er snakk om store folk som knuser hverandre ned og greier men det er myee mer enn det. Sett deg inn i det før du åpner kjeften. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Omg! Rbk. latterlig. Amerikansk fotball er noe av det mest taktiske sporten som finnes. Alle tror det bare er snakk om store folk som knuser hverandre ned og greier men det er myee mer enn det. Sett deg inn i det før du åpner kjeften. Jepp, så det ble nevt under en kamp jeg så før jul at de fleste lag har en taktikk bok som inneholder rundt 10000 (ti tusen) taktikker som spillerene må kunne. Det sier seg jo nesten selv da at ikke det er bare en gjeng med tullinger som beiner rundt der. Btw. er det noen som kjenner dopingreglene i den sporten? skulle likte å funnet ut noe om de. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Slettet. Endret 16. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå