Shila Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei, Lurte på om det er noen som vet om det finnes gratis chatte sider på nett, eller hvordan man lager de selv (php eller java??) -shila- Lenke til kommentar
gather Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 du kan jo google litt på jpilot Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Uten å ha lett selv, så vil jeg anta at du ville kunne finne noe på www.hotscripts.com, både java og php. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) hvis du mente en side man kan chate på så kan du jo gå inn på chat.no så kan du ta og lage deg msn og finne mange folk på chat.no og finne deg noe å snakke med og så kan du adde de i budy lista.... til chating bruker jeg bare irc msn.... Endret 20. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Shila Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg mente at jeg vil lage chat siden på min egen hjemmeside, slik at det er jeg som er "administrator" for siden! Skal ta en titt på sidene dere ander har foreslått! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hvis du tenker på sider der du kan chatte på nettet er det jo noen: her har d mange sider som bruker samme programmet Her er det noen spille chatter dagbladet Og google er din venn! på hotscripts finner du sikkert noen script Edit: brukte jeg såå lang tid på å skrive det viste ikke at så mange hadde skrevet før meg.. Endret 20. april 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå