Stig-Arne Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 humm.. vel.. tror ikke ATI sine kort vil være i hylla før nVidia sine uansett.. Desto bedre tid for meg å skrape penger til nytt skjermkort Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Overasker meg ikke Har venta på en lignende melding en stund Endret 20. april 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Sjokk Endret 20. april 2004 av tbend Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 GeForce 6800 endres, forsinkes? Kilder i nærheten av NVIDIA sier at GeForce 6800-kort vil endres noe fra referansedesignet og at kortene ikke vil være på plass i butikkhyllene før helt i slutten av mai. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ikke så overraskende egentlig - jeg tror at den nye serien fra Ati er i vanlig salg (og da mener jeg at det faktisk går an å få tak i dem og ikke at et nettsted her og et nettsted der har noen titalls eksemplarer innimellom) lenge før Nvidia sin nye serie. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Da blir det ny cpu før skjermkort.. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det kommer sikkert til og bli like for sinket som voodo 5 5000 korten det asss Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Typisk? JA! Men er det sant, gir det hvertfall dette ATI ett lite forsprang. Uansett vil ingen med hjernen på rett plass kjøpe seg en av de "nye store" før det andre er sluppet og testet grundig. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Booooombe! Jeg har sitti og venta på den meldingen.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 noen som vet hva endringene er? er ikke nvidia fan men bare lurer og en ting til, hvem tror dere det er lurt å statse på når disse nye topp kortene kommer ut ati eller nvidia? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 noen som vet hva endringene er?er ikke nvidia fan men bare lurer og en ting til, hvem tror dere det er lurt å statse på når disse nye topp kortene kommer ut ati eller nvidia? jeg holder meg altid til nvidia jeg da.... Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Blir for dumt om alle skal begynne å sutre over at kortet blir fosinka 2uker når det kan komme oss til gode. Hvis de ønsker å gjøre om på referansedesignet så ser jeg det som veldig positivt, kanskje de utvikler en bedre kjøleløsning? Hvis dette er tilfelle så betyr jo dette bede overklokkingsmuligheter, og jeg venter gjerne en uke eller to for det. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Tror heller ikke at det er så mange som hadde kjøpt kortet samme uka det hadde kommet ut, de fleste tar seg litt bedre tid og venter til prisene har sunket litt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det at ting blir forsinka nå til dags er vel ingen overraskelse? Hlaf Life 2 feks Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Blir for dumt om alle skal begynne å sutre over at kortet blir fosinka 2uker når det kan komme oss til gode.Hvis de ønsker å gjøre om på referansedesignet så ser jeg det som veldig positivt, kanskje de utvikler en bedre kjøleløsning? Hvis dette er tilfelle så betyr jo dette bede overklokkingsmuligheter, og jeg venter gjerne en uke eller to for det. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Tror heller ikke at det er så mange som hadde kjøpt kortet samme uka det hadde kommet ut, de fleste tar seg litt bedre tid og venter til prisene har sunket litt. Endelig som faktisk taler med fornuft. Det er helt sikkert en god grunn til at referansedesignet skal endres og jeg er sikker på at det vil komme oss forbrukere til gode. Har uansett ikke råd til en 6800 før jeg kommer tilbake fra hæren. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Second edit. vil bli enda råere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Om en spilleutvikler ønsker å forsinke spillet et par uker for å forbrede det, er det nesten ingen som reagerer på, men utsetter en hw produsent et produkt er det straks feil/problemer etc... Kan vi ikke bare ta det positivt: at nvidia forbredrer produktet sitt sånn at det er 100% ferdig til vi får det? Dessuten så er jo ikke dette bekreftet enda, husk artikkelen baserer seg på et rykte... Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hmm ble litt skuffa ja men er fortsatt Nvidia fan Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) "Bombe", "sjokk", syns de er fordommer ute og går. Nvidia har ikkje akkurat vore i godt vær det siste året, men det går an å forandre seg. Dessuten kan det hende dei har sett en feil i siste liten. Lurer meg på kem som hadde såtte og klaga og sytt som et anna helvete på forumet viss kortet hadde blitt produsert med feilen? Og viss det ikkje er en feil, er det kanskje nvidia som har hørt om r420 sine voldsomme ytelser og må framskynde planane, e.l. Uansett ka det er kjem de oss brukera i god favør Og uansett om det blir forsinka og er litt etter ati snakker vi liksom ei ussel veke e.l. Endret 20. april 2004 av brukernamn Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 De vil bare vite hva ATI har før de legger ut dies beste kort, er det jeg tror. Har mine tvil at 6800 vi har sett er Ultra, men en non-ultra versjon. At det er forsinket er helt normalt i denne dataverden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå