NetFinity Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
søppel Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg ville forsøkt denne: http://msdn.microsoft.com/visualc/vctoolkit2003/ Tror det bare er IE som funker når man skal laste ned Platform SDK; den bruker en ActiveX plugin for å laste ned. Det er mulig du kan få tak i noen ISOer ellernoe slikt, altså Platform SDK på CD. Det letteste er vel å bruke IE siden du allerede jobber på Windows-platformen. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
søppel Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du skal etter mine "beregninger" (host) ikke trenge stlport hvis du bruker den "pakken" som jeg linker til ovenfor. Siden den inneholder en "komplett" kompiler fra MS med STL og alt (tror jeg) inkludert. altså: * Note; This step may not be required if you use MSVC 7.x, i e it might work without STLPort, but I don't recommend this as it's completely untested, and the original distribution uses it. Du trenger fortsatt Platform SDK'en (for å lage noe annet enn konsoll-programmer). Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Du kan laste ned innstallasjonsfilene til Platform SDK her: Platform SDK Følger ATL med gratispakka til Microsoft (Visual Toolkit)? Du trenger den hvis du skal kode WTL. Edit: så ikke at du hadde skaffet deg PSDK før jeg postet.. Endret 20. april 2004 av kjetil7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå