marcen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Passer "AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240" " på Black Ice Pro II (som følger med i WaterChill)? Det er en god radiator, ikke sant? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg lurer på det samme selv! Har vært supert med et svar på det spm. Flere jeg vet om lurer også på det dær. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Det ser slik ut, men.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Grillen kjem til å passe, men skruane er eg ikkje sikker på om har riktig gjengedimensjon. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Grillen kjem til å passe, men skruane er eg ikkje sikker på om har riktig gjengedimensjon. ... Såpass har jeg funnet ut... Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 om den raddisen er bra: JA! men black ice pro xtreme er best.. om grillen passer: ja, men hvorfor vil du ha noe så stygt? hva med å lage selv (med veldig finmasket hønsenettling med bikubemønster e.l.. eller hva med å skjære to runde hull og sette inn to 120mm griller. eller hva med å skjære ut stiper i en plexi plate (omtrent som evo grillen), pusse baksiden med sandpapir og belyse den med LEDs fra siden? du kan jo p.eks. skjære ut de stripene skrått på plata Lenke til kommentar
marcen Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Nei, jeg kjøper grill delvis for å dekke for skjærekanten i aluen på kabinett. LEDs kan brukes uansett vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå