Rubex Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Jeg har en winrar fil jeg gjerne skulle ha klart å extrackte.... Problemet er at jeg ikke kan passordet. I den forbindelse lurer jeg på følgende: 1: Er det noe som helst måte å kunne extrackte disse filene på? 2: I så fall hvordan? Takker for svar Lenke til kommentar
Legion Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ja, finnes apps som bruteforce'er filen. men avhengig av lengden på passordet og hvilke tegn den inneholder så kan det ta en god stund (les: timer, dager, uker, måneder, år) ...så svaret blir heller nei Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Så det er ingen andre muligheter? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) en kjapp google gir dette så du kan lese litt selv ...det er en grunn til å bruke passord. dersom dette ikke er din egen fil vil jeg tro den ikke var ment for deg Endret 20. april 2004 av Legion Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ....det kan også være warez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå