Gå til innhold

4 problemer i win2k

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 problemer som jeg gjerne vil ha løst. Den 1. er den viktigste mens de 2 andre bare er irriterende. Jeg kjører

Windows 2000 Pro.

Prob. 1 (Viktigst): Jeg hadde nettopp 2 harddisk kræsjer. Den ene starta å fungere igjen uten problemer, mens den andre

forble borte. Når maskinen starta opp igjen merket jeg etterhvert at lyden hakka når jeg spilte av lydfiler i media player.

Det er akkurat det samme med filmer, filmen hakker. Den går i ca 3 sekunder før den står stille i ca 2 sek og går igjen ca 3

sek. Hele tiden. Dette er et ganske irriterende problem som jeg håper dere kan hjelpe meg med. NB: Denne hakkinga kommer ikke

av at maskinen er for treig, de har fungert ordentlig før. Har hatt dette problemet før, og den eneste utveien jeg fant da

var å installere windows på nytt, da fungerte det igjen. Dette vil jeg helst slippe å gjøre nå p.g.a. en del programmer og

instillinger jeg har på maskinen.

Prob. 2: Jeg bruker notepad en del. Den nekter å starte opp maksimert, noe som jeg syntes er irriterende. Er det en måte å få

den til å bli starta opp maksimert?

Prob. 3: Er det noen som vet hvordan jeg får vekk visning av filmene i mappene. Hver gang jeg klikker på en film som er i

bl.a. divx, så tar det år og dag før maskinen har klart å laste filmen så den kan vises i mappa, dette er så vidt jeg vet et

ganske kjent problem i win2k, men aner ikke hvordan jeg fjerner dette.

Håper noen kan hjelpe meg med disse problemene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...