angry_norwegian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg skal bygge klin ny PC til gaming (og 3d). Har det noe betydning for presisjonen hvilken mus og musematte jeg kjøper, og har noen i så fall forslag? Hvordan fungerer trådløst? Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Bruker selv Logitech MX510 of func surface 1030,storfornøyd! Til gaming vil jeg anbefale trådmus,trådløst er ikke like presist som mus med ledning. Edit: Trykkleif Endret 20. april 2004 av mrOwnage Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det har selvsagt noe å si på presisjonen og performance (ehm... norsk ord, heh?) på hvilken mus du spiller med. De musene som folk flest bruker i dag er enten Logitech MX 500 (https://prisguiden.no/produkt/1591), MX 510 (ny og forbredet utgave av 500, https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16408) eller MS Intellimouse 4.0 (https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14595. Intellimouse får du ofte i bundles med musematter, Steelpad, Icemat 1, 2 osv. Alle disse musene er vel laget med tanke på gaming, siden alle har veldig mange knapper til disposisjon. Trådløst er håpløst når du skal spille. Mange får ofte lag (ikke store laggen, men nok til at du dør), batterikapasiteten er dårlig og blir dårligere jo mer du bruker den (hvem vil at musa skal dø midt under en heftig kamp?). Selv bruker jeg en Logitech MX500 med en everglide matte, men den skal nok skiftes ut snarest med en Q-Pad. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg bruker en MS Optical Blue 3.0 mus og en allsop boble-matte og er stortsett fornøyd. Er ikke så veldig inne på dette med at mus og riktig matte gjør deg til en bedre spiller, tror heller ikke noe på det.. Lenke til kommentar
Restart- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei, jeg har selv Logitech mx 300 og fUnc surface 1030! Jeg er veldig fornøyd... Anbefalt Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Personleg trur eg ikkje at kva mus og musmatta ein har - har så mykje å sei - utanom at musa ikkje bør vera for gammal eller slitt og at ein brukar ei musmatta (helst ei stor ei). I tillegg bør ein ha lav mouse sensitivity inni spelet. Helst 20+cm/360. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Logitech mx 500, 510, 700 og 900 og MS Intelli 3.0 og 4.0. Personlig synes jeg intelli 4.0 er overlegen til gaming i og med at den er svært god å holde, og meget presis. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har selv en Intelli 4.0 og Icemant second edition og synes det fungerer Veldig bra. Men alt avvhenger av hva DU liker, prøv forskjellige muser før du kjøper dem, og se hva som passer best til hånden din. Ikke hør på alle andre. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har selv en Intelli 4.0 og Icemant second edition og synes det fungerer Veldig bra. Men alt avvhenger av hva DU liker, prøv forskjellige muser før du kjøper dem, og se hva som passer best til hånden din. Ikke hør på alle andre. har samme pakken som deg den river! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har intelli 4.0 som fungerer utmerket på "shinobi" musematta jeg fikk av Gamereactor i fjor sommer. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har denne musa, selvom den ser litt gammel ut, så er den UTROLIG digg å spille med, ligger sånn digg i hånda, perfekt vekt og knappene er ikke for harde Godt kjøp hvis du ikke har så altfor mye cash å bruke Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Hvordan fungerer egentlig mouse skatez? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå