CB87-Bergen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja... Men han betaler ikke for de... For å si det på den måten Har ikke kjøpt noe enda, vil ikke bidra til slikt. Men muligheten er der Da er kameraten din en idiot , som bidrar til at RAM'en blir dyrere. Produsenten må vel kompensere for at din dumme kamerat stjeler alle produktene. Edit: Ikke kjøp tyvegods. Har aldri sagt at jeg er venn med han... Og skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Blant annet på grunn av DETTE Edit: .....er RAM'en dyr dette såtpr i artikkelen DRAM mest utsatt Veksten har vært særlig sterk for såkalt DRAM (Dynamic Random Access Memory), som er den typen minne som brukes i de fleste personlige datamaskiner. inbilte meg at det var DDr ram som var mest vanlig DDR SDRAM som det heter er fullverdig DRAM det... så skjønner ikke helt hva du vil fram til her... Endret 20. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nåja, de brikkene eg kjøpte i juli i fjor, koster så og si det samme nå. ca 2000kr for dual pack 1024 DDR 400. Men så må dere også huske på dollar kursen. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja... Men han betaler ikke for de... For å si det på den måten Har ikke kjøpt noe enda, vil ikke bidra til slikt. Men muligheten er der Da er kameraten din en idiot , som bidrar til at RAM'en blir dyrere. Produsenten må vel kompensere for at din dumme kamerat stjeler alle produktene. Edit: Ikke kjøp tyvegods. Strengt tatt så stjeler ikke lager-personer nok til at de blir mangel Men det lageret må vel kompensere får svin på et vis ja...dessverre Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Blant annet på grunn av DETTE Edit: .....er RAM'en dyr dette såtpr i artikkelen DRAM mest utsatt Veksten har vært særlig sterk for såkalt DRAM (Dynamic Random Access Memory), som er den typen minne som brukes i de fleste personlige datamaskiner. inbilte meg at det var DDr ram som var mest vanlig hallo??? SDRAM og DDR SDRAM er DRAM moduler azzå! bare ta vekk ddr og "s"en så har du DRAM igjen.. og det er jo uansett det samme.. Les, lær og FORSTÅ! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg kjenner en som jobber på dele-lager i England, så jeg kan få tak i ram svin billig Under innkjøpspris til samtlige butikker i norge Bestefaren min har mobiltelefon Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ram-prisene har alltid gått opp og ned, noen ganger er den veldig høy(som nå) andre ganger er den lav... det er veldig mye som bestemmer prisen på ram.. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Pffh... ja RAM er kanskje... "dyrt" nå... men jeg husker jeg kjøpte en 64MB DIMM og betalte 1850,- for den... dette var "svinbillig"... Ikke mange årene siden heller. Åsså har du jo de som har betalt tusenvis for 4MB... 650,- for 256MB ekke ille. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kjøpte 2 x 8 MB brikker til min Pentium 75 for tusen år siden. Gikk fra 8 til 24 MB RAM, var sikker på at jeg hadde den raskeste PC, i hele verden etter den oppgraderinga Betalte 870 kroner pr brikke forresten. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hadde mitt beste kjøp for ca 10 år siden.... 1500 for 4mb RAM (betalte akkurat det samme for 256 ganger mer minne for 2 måneder siden) :-P Det var tider gitt... 486 SX 33 (uten matteprosessor), 106mb HD, 4mb RAM (blei 8 etter oppgraderinga).. Tror faktisk den hadde 2mb videominne (onboard skjermkort)... Memmaker og doubledisk var hyppig i bruk... Var konge på tweaking av det konvensjonelle minnet oxo... (hadde godt over 610kb ledig :-) ) Og minne og cpu kjørte på samme busshastighet... Ikke mange systemer som kan skryte av det i dag.. hehe.. Ups... mimra meg langt off topic her gitt.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå