Herr Brun Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Vel, RAM koster noe så inni hampen mye for tiden! Når tror dere de kan finne på å gå ned igjen? En måned? Lengre? kortere? Noen som vet i det hele tatt? Tusen takk for svar Endret 20. april 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du er ikke den eneste som lurer for å si det på den måten.. mitt planlagte kjøp har jeg utsatt til etter sommeren pga det. (ikke bare det da) Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 emig! ramprisene er på vei OPPover uke 3 700,- uke 16 1400,- osv samme ram brikken dobbel pris noen som har en god forklaring? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 På grunn av Winbond som er på tur ut av makedet? Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ettersom jeg har forstått det bruker vel RAM-prisene å falle i løpet av første uken i mai/resten av mai? Ikke helt sikker på dette, har bare hørt det en plass... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ettersom jeg har forstått det bruker vel RAM-prisene å falle i løpet av første uken i mai/resten av mai? Ikke helt sikker på dette, har bare hørt det en plass... Jeg har også HØRT dette, vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nei, ramprisene går opp og ned. slik er det bare. Håper bare det ikke tar nermere 1 år før de synker igjen, slik det var for noen år siden... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ettersom jeg har forstått det bruker vel RAM-prisene å falle i løpet av første uken i mai/resten av mai? Ikke helt sikker på dette, har bare hørt det en plass... wee, passer bra for meg Skal mekke meg pc etter 16. mai Lenke til kommentar
airguard Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 standard hver vår virker det som, Jeg kjøper alltid minne på høsten av en eller annen grunn er de billigst i august-oktober. Er det noen som har merket det samme eller er det noe jeg innbiller meg ? Har 1stk 512 pc 2700 brikke (twinmos) som jeg har spart på selger den for 300 under nåverende pris hehe kostet meg 490,- da jeg kjøpte den i høst. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg kjenner en som jobber på dele-lager i England, så jeg kan få tak i ram svin billig Under innkjøpspris til samtlige butikker i norge Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ettersom jeg har forstått det bruker vel RAM-prisene å falle i løpet av første uken i mai/resten av mai? Ikke helt sikker på dette, har bare hørt det en plass... wee, passer bra for meg Skal mekke meg pc etter 16. mai La meg gjette Konfirmasjon??? (Har 22. Mai) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Blant annet på grunn av DETTE Edit: .....er RAM'en dyr Endret 20. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ram er dyrt ja.. men hvis du sjekker en del utenlandske sider så kan det hende du finner noe som er litt rimeligere.. men pass på toll'en!! Lenke til kommentar
airguard Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg kjenner en som jobber på dele-lager i England, så jeg kan få tak i ram svin billig Under innkjøpspris til samtlige butikker i norge Det er stygt å juge, nå er det sånn at ramprisene ikke blir bestemt i Europa men i Asia. Er det mangel der er det problemer her også enten det nå er i Norge eller England. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja... Men han betaler ikke for de... For å si det på den måten Har ikke kjøpt noe enda, vil ikke bidra til slikt. Men muligheten er der Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Ja... Men han betaler ikke for de... For å si det på den måten Har ikke kjøpt noe enda, vil ikke bidra til slikt. Men muligheten er der Da er kameraten din en idiot , som bidrar til at RAM'en blir dyrere. Produsenten må vel kompensere for at din dumme kamerat stjeler alle produktene. Edit: Ikke kjøp tyvegods. Endret 20. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det går nok bedre når Kina begynner å produsere mer Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det går nok bedre når Kina begynner å produsere mer Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Blant annet på grunn av DETTE Edit: .....er RAM'en dyr dette såtpr i artikkelen DRAM mest utsatt Veksten har vært særlig sterk for såkalt DRAM (Dynamic Random Access Memory), som er den typen minne som brukes i de fleste personlige datamaskiner. inbilte meg at det var DDr ram som var mest vanlig Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg kjenner en som jobber på dele-lager i England, så jeg kan få tak i ram svin billig Under innkjøpspris til samtlige butikker i norge Har jo ikke noe å si hvis han stjeler de da. Isåfalt kan hvem som helst årne billig RAM. Ikke kom å si at det er vanskelig å stjele hardware fra en butikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå