olsok29 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 En bekjent har formatert maskinen sin selv og lagt inn programmer på nytt. Plattform: win98. Etter mye strev fant jeg driveren til hans modem. Gammelt analogt telefonmodem. Fikk gjenopprettet hans konto hos Tele2. Men - når jeg så skal konfigurere Internett Explorer og Outlook Express, så vil Telenor Internett Startpakke på liv og død installere en konto hos Telenor. (Det var hans gamle leverandør. Han har prøvd mulige og umulige plater og oppkoblingsmuligheter på egen hånd før jeg kom..) Nå har slettet alt som har med Telenor å gjøre på maskinen hans, også i registeret. Like fullt dukker Telenor Internett Startpakke- menyen opp! Hvordan får jeg fjernet denne? Dvs. hvor har den gjemt seg og under hvilket filnavn? Ved den minste antydning til at du vil starte Explorer/Outlook Express, så "spretter" Telenors Startpakke opp. Får ikke konfigurert noe som helst, kommer ikke inn på OE/IE. Kan det dessuten hjelpe å installere OE/IE på nytt? Noen som har en liten tråd jeg kan begynne å nøste? Bjørn Lenke til kommentar
reybr Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Legg til/fjern programmer i kontrollpanelet og se om det ligger noe Telenor programmer der? Enkelte Telenor programmer har ihvertfall en avinstallering der. Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Legg til/fjern programmer i kontrollpanelet og se om det ligger noe Telenor programmer der? Enkelte Telenor programmer har ihvertfall en avinstallering der. Joda, det var det første jeg så etter, men nei............. Bjørn Lenke til kommentar
Marik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Installer start pakka til telenor igjen. Restart maskinen og slett den da, legg til/fjern programmer i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå