jallis_11 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Jeg skal kjøpe meg digital kamera, og har ikke mye penger å kjøpe for. Jeg har fått tilbud fra en venn om å kjøpe han ”Canon IXUS” de selger det ikke lengre men koste 3500kr nytt jeg får det for 1500kr. Negativ med det er at det veger ca.260g noe. Det andre kamera jeg har sitt på Mustek Gsmart D50, som de selger på komplett.no for 995kr+ memory card, det veier 93g. Hva syns du jeg burde gjøre???? jarle Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hvilket Canon Ixus er det? Og hvor gammelt er det? Er batteriet i bra stand, eller begynner det å bli slitent? EDIT : IKKE, jeg gjentar, IKKE kjøp Mustek. Såkalte billigmerker kan i beste fall brukes ute til dokumentasjoner, men er fullstendig ubrukelig innendørs. Styr også klar av Trust, Vivitar og andre ukjente merker. Canon Ixus, hvilken som helst versjon, selv de aller første, er mange mange ganger bedre enn Mustek, Trust og så videre. Endret 20. april 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå