DocJ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Stemmer for Rs'en Helt klart den tøffeste og beste sykkelen Synd det ikke går ann å få skilter på den tøffeste sykkelen en kawa kx 125 Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Etter og ha lest her litt nå tror jeg nokk valget faller på en aprilia rs 125 . ps:skal noen av dere selge en rs125 Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Etter og ha lest her litt nå tror jeg nokk valget faller på en aprilia rs 125 .ps:skal noen av dere selge en rs125 Sorry mac. Solgte min for 2 år siden. Men det er flust av sykler til salgs landet over. Det er viktig at du tar deg god tid når du bestemmer deg for en sykkel. Det finnes mange lettsykler som har blitt voldtatt av eierne deres. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 hehe jada det skal jeg Gixer Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg skal også ha meg en RS kanskje 04 modellen den er tøff. og jeg får den får 45. 000 ubrukt Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 har du link til 04 modellen? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 jeg liker ikke den grå fargen der jeg Lenke til kommentar
zelcom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ang. NSR og RS sin aks. NSR som er godkjent i norge har ikke no særlig med plomber i tenningsboksen(også kalt CDi boksen) En norsk godkjent RS har en heftig plombe i tenningsboksen. Den plomba er ikke der når RS'ene kommer ut fra fabrikken i Italia, men satt inn i ettertid for å kunne få RS importert til norge. Det plomba gjør, er at den fjerner effekten fra 5000rpm til 6000rpm, fordi der drar RS'n best (når den er kommet fra fabrikken) Men de fleste RS eiere, fjerner denne plomba, til og med jeg har gjort det, og jeg skal aldri trimme, ehhe, jeg vet at den er på en måte trimmet nå, men den skader ikke sykkelen, nesten tvert imot, den kan forebygge at sykkelen blir daukjørt osv.. for det er faktisk ganske irriterende med original CDI. Så tilbake til aksen: RS med cdi plomba taper mot NSR RS uten cdi plomba (slik er den egentlig original) vinner mot NSR F.eks jeg fikk lov til å beholde garantien på sykkelen selv om jeg fjernet CDI plomba. I tillegg sa en politikar her i nærheten at han trodde aldri folk på biltilsynet ville gidde å sjekke ut CDI trim. Håper dette klarnet opp litt, men hvis du lurer på hvordan du fjerner CDI plomba, må du gjerne kontakte meg Det er sinnsykt simpelt.. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 oki er det vanskelig og fjerne den?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har du link til 04 modellen? Her oki er det vanskelig og fjerne den?? Under passasjersetet ligger det ein svart boks som er fylt med silikon. Inni der går det ein streng som du må skjære over. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 har du link til 04 modellen? Her oki er det vanskelig og fjerne den?? Under passasjersetet ligger det ein svart boks som er fylt med silikon. Inni der går det ein streng som du må skjære over. Det hørrtes nesten litt for lett ut da hehe:P Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det hørrtes nesten litt for lett ut da hehe:P Det er det... Berre skjer deg innover med ein tapetkniv og fyll igjen med silikon når du er ferdig... Lenke til kommentar
zelcom Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har en guide på http://fredrikreme.net/adrenalin Siden skifter snart URL, så husk å gjerne at backup av guiden ;P Men det er knalllett Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 ok2k takker og bukker Lenke til kommentar
stskjer Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Cagiva Mito.. den er heftig! Den er også den lettmotorsykkelen som går best. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Gammel post. Men bare for å svare. Cagiva Mito og Rs 125 går nesten likt, en mito har litt bedre aks og toppfart, men det er ikke det store. En RS flekker en NSR lett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Trådar frå 2004 om kva sykkel ein skal kjøpe er ikkje nødvendig å bumpe opp. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg