Haanz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Høgtalarar skrivast "Høyttalere" ikkje "Høytalere" som det står i kategorien. Det var mi tilbakemelding. Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nå skal vel ikke du komme og pirke for mye,nynorsktjafset ditt er ikke noe mer behagelig enn en trykkfeil i ny og ne. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Og den trykkleifen som du nevner her tror jeg ikke bryr noen.. Edit: Skriveleif Endret 20. april 2004 av Robkvi Lenke til kommentar
jornt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Haanz, det er en kommafeil i den første setningen din! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Endelig noen som tar rettskriving på alvor :-) Men det ER en kommafeil i setningen din... Alle datenerder bør ikke ta alt som står på skjermen for god fisk, spesielt orddelinger er det uhorvelig mange av både på dette forumet og f.eks i Tweak XP 3.0. Hva med å besøke astronomer mot orddeling for å få en lett innføring i emnet? http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Endelig noen som tar rettskriving på alvor :-) Men det ER en kommafeil i setningen din... Alle datenerder bør ikke ta alt som står på skjermen for god fisk, spesielt orddelinger er det uhorvelig mange av både på dette forumet og f.eks i Tweak XP 3.0. Hva med å besøke astronomer mot orddeling for å få en lett innføring i emnet? http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Mange datenerder på dette forumet? Eller mest data? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nå skal vel ikke du komme og pirke for mye,nynorsktjafset ditt er ikke noe mer behagelig enn en trykkfeil i ny og ne. Nynorsk er det vi alle skulle ha brukt, var det opp til meg! Ikke kom med slike teite kommentarer.. Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nå skal vel ikke du komme og pirke for mye,nynorsktjafset ditt er ikke noe mer behagelig enn en trykkfeil i ny og ne. Nynorsk er det vi alle skulle ha brukt, var det opp til meg! Ikke kom med slike teite kommentarer.. HAHA Lenke til kommentar
CD Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nå skal vel ikke du komme og pirke for mye,nynorsktjafset ditt er ikke noe mer behagelig enn en trykkfeil i ny og ne. Nynorsk er det vi alle skulle ha brukt, var det opp til meg! Ikke kom med slike teite kommentarer.. Du kunne jo prøve selv før du pakker nynorsken på resten av oss Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nå skal vel ikke du komme og pirke for mye,nynorsktjafset ditt er ikke noe mer behagelig enn en trykkfeil i ny og ne. Nynorsk er det vi alle skulle ha brukt, var det opp til meg! Ikke kom med slike teite kommentarer.. Du kunne jo prøve selv før du pakker nynorsken på resten av oss Kommentaren var teit, uansett min mening om nynorsk! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det fysisk mulig å legge til en stavekontroll i invisionboard? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Feilen er rettet og nynorsk kan dere diskutere et annet sted. Formodentlig med litt bedre oppførsel enn det som ble utvist her. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg