skrill Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hei. Jeg har et Asus P4P800-E DELUXE hovedkort, P4 3GHz cpu og et Saphire Radeon 9600XT skjermkort. Problemet er at jeg ikke får skrudd opp AGP-hastigheten til 8x. Finner det verken i BIOS innstillingene eller noe sted i selve Windows. Noen som kan hjelpe meg? I de ATI greiene på skjeminnstillinger i Windows er det noe som heter SMARTGART eller noe. Der skal man kunne skru opp AGP-hastigheten. Men den menyen likson ikke aktiv, hvis dere skjønner. En kompis har samme hovedkort og cpu, men hos han funker det helt fint. Endret 20. april 2004 av skrill Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hm... prøv og oppdatere Bios Men ditt eget ansvar hovedkortet kan gå til helvette! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hm... prøv og oppdatere Bios Men ditt eget ansvar hovedkortet kan gå til helvette! Bære oppdater, asus kan dettte!...... Lenke til kommentar
skrill Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 ok. Nå er det sikkert jeg som er dum, men hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Bruk utilityen AsusUpdate som fulgte med på CD'en til hovedkortet, eller last den ned fra asus.com.tw timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå