taz123 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er i læringsfasen når det gjelder html-koding. Når jeg er inne på forskjellige sider kunne jeg derfor tenke meg å ha muligheten til å se kildekoden. Hvorfor funker ikke denne funksjonen på min maskin? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Mener du at 'vis kilde' 'knappen/menyvalget' til IE ikke virker? Isåfall vil jeg benytte muligheten til å foreslå at du prøver Mozilla/Mozilla Firefox eller Opera. Alle tre er ganske greie nettlesere med nok av funksjoner, men Firefox er 'bare' browser, mens Mozilla og Opera er en pakkeløsning med nettleser, mailklient, irc klient, og kan også velge og få med en html-editor med Mozilla. Med Mozilla kan du velge selv hva du vil ha med i pakken om jeg ikke tar helt feil. Men personlig foreslår jeg Firefox, har brukt den siden den var versjon 0.3, og har aldri vært mer fornøyd med en nettleser. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Angående i.e så kan slike ting skje fordi dine "temp internett filer" mappe er full,derfor vil eg anbefale deg å prøve å slette midlertidige internett filer og se om det kan hjelpe. Har fungert for meg tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå