andesam Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hos komplett har de et adsl modem med innebygget router (4 porter) til 546 kr. Kan dette være stabilt? syntes det er veldig billig, eller funker det helt fint? Og kan jeg bruke denne til å dele telenor adsl med? (på flere dataer) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja det vil fungere greit til å dele Telenor ADSL med. Hvor bra selve modemet er vet jeg ingenting om - men Billion går vel for å være like bra som noe annet, så vidt jeg vet.......... Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kan ikke si meg helt enig der. Har satt opp drøssevis av disse og feilprosenten er høy. Vil anbefale 3com eller linksys Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Kan ikke si meg helt enig der.Har satt opp drøssevis av disse og feilprosenten er høy. Vil anbefale 3com eller linksys hvor får jeg tak i slike modem\routere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå