Paralio Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hmmmmmm, mon tro om jeg har feilpostet denne? Burde vel ha vært lagt på Forum -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll? _______________ Har en moddet xbox som jeg tok fram etter at den hadde vært stuet bort en stund. Har en OZXchip installer i denne. Kjører evox. Har nå fått ta i en del orginaler som jeg vil legge på Hd'en. Har fått fått tatt backup, og de funker greit ved kjøring fra disc. Prøver å legge de inn gjennom PX Hdd loader v 1,2a, men får følgende feilmelding: Your modchip does not support the eject on reset trick found. Disc mut already be inserted to install. Noen som har forslag til å få dette til å funke? Har også prøvd å kobble opp gjennom pc - men det virker ikke som det helleer ikke funker. Og ja, jeg har prøvd alt! Finnes det et kopiprogram som vil funke for meg? Endret 20. april 2004 av Paralio Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Flyttet grunnet forespørsel fra topicstarter. Og husk, dette er spørsmål om backup-spill, ikke ulovlige kopier, nedlastede spill ol. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vet ikke om det vil funke for deg, men du kan prøve dvd2xbox, er vel det mest benyttete kopiprogram. http://dvd2xbox.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
Paralio Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Har også prøvd denne. Xboxen bare henger seg..... Har gitt den en time før rebooting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå