Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Asus WL500g - hvilken ekstern antenne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på dette selv, har samme routeren, men sliter litt med dårlig rekkevidde, hvilke muligheter har man egentlig for å bedre dekningen? Gjerne uten slike enorme (utendørs) antenner.

EDIT: ser at agvg leser tråden, han kan mye, håper at han kan gi et flott og utfyllende svar som vanlig!

EDIT2: ser at du er ny her og vil bare gi et lite tips, i emne feltet er det kjempeflott hvis du skriver litt mer utfyllende, eks

"ASUS WL500-g, hva slags ekstern antenne

Trenger bedre rekkevidde"

(nå er ikke jeg den flinkeste med topic uansett da...)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Lurer på dette selv, har samme routeren, men sliter litt med dårlig rekkevidde, hvilke muligheter har man egentlig for å bedre dekningen? Gjerne uten slike enorme (utendørs) antenner.

EDIT: ser at agvg leser tråden, han kan mye, håper at han kan gi et flott og utfyllende svar som vanlig!

EDIT2: ser at du er ny her og vil bare gi et lite tips, i emne feltet er det kjempeflott hvis du skriver litt mer utfyllende, eks

"ASUS WL500-g, hva slags ekstern antenne

Trenger bedre rekkevidde"

(nå er ikke jeg den flinkeste med topic uansett da...)

2063714[/snapback]

Ser dette er en gammel tråd men lurer på det samme selv. Blir vanskelig å flytte selve routeren, men jeg kan godt kjøpe en litt lang kabel + antenne for å feste antenna litt opp på veggen. Nå står routeren under et telefonbord. Skal gi trådløst dekning over hele huset.

Er det samme antennekontakt på asus wl500g og linksys wrt54g? (bortsett fra at linksys har 2 stk antennekontakter)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...