smor40 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Er det noen som kan fortelle meg, om man kan sette på en ekstra antenne eller forlenge den som sitter der på en Asus WL500G. Hvilken antenne eller kabel må man bruke? kan man brukke denne fra komplett? 3Com antennekabel 1,8 meter (6 fot) N type til SMA http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115277&cks=PRL ## La til litt informasjon i emnet ditt - blacktower ## Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Lurer på dette selv, har samme routeren, men sliter litt med dårlig rekkevidde, hvilke muligheter har man egentlig for å bedre dekningen? Gjerne uten slike enorme (utendørs) antenner. EDIT: ser at agvg leser tråden, han kan mye, håper at han kan gi et flott og utfyllende svar som vanlig! EDIT2: ser at du er ny her og vil bare gi et lite tips, i emne feltet er det kjempeflott hvis du skriver litt mer utfyllende, eks "ASUS WL500-g, hva slags ekstern antenne Trenger bedre rekkevidde" (nå er ikke jeg den flinkeste med topic uansett da...) Endret 20. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lurer på dette selv, har samme routeren, men sliter litt med dårlig rekkevidde, hvilke muligheter har man egentlig for å bedre dekningen? Gjerne uten slike enorme (utendørs) antenner. EDIT: ser at agvg leser tråden, han kan mye, håper at han kan gi et flott og utfyllende svar som vanlig! EDIT2: ser at du er ny her og vil bare gi et lite tips, i emne feltet er det kjempeflott hvis du skriver litt mer utfyllende, eks "ASUS WL500-g, hva slags ekstern antenne Trenger bedre rekkevidde" (nå er ikke jeg den flinkeste med topic uansett da...) 2063714[/snapback] Ser dette er en gammel tråd men lurer på det samme selv. Blir vanskelig å flytte selve routeren, men jeg kan godt kjøpe en litt lang kabel + antenne for å feste antenna litt opp på veggen. Nå står routeren under et telefonbord. Skal gi trådløst dekning over hele huset. Er det samme antennekontakt på asus wl500g og linksys wrt54g? (bortsett fra at linksys har 2 stk antennekontakter) Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 wl-500g fra asus har SMA-RP wrt54g fra linksys har TNC-RP Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 wl-500g fra asus har SMA-RPwrt54g fra linksys har TNC-RP 5234748[/snapback] Noen tips til en god antenne med SMA-RP (jeg har ytterst lite peiling på dette)? Evt bare en billig en som gir litt bedre dekning... Lenke til kommentar
tthen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 les her, litt mer info om antenner og adaptere til riktig ap: http://www.wlansupply.no/index.asp?page=antenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå