Octavian Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva rimer på "Pølse" ?? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ingen norske ord såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 "hølse" Brukes av harry folk i millitæret som sikter til det mer kjente hylse. eks: patronhølse Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er noe som heter "Mølse" Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er noe som heter "Mølse" Det er hva sa du? Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er noe som heter "Mølse" Det er hva sa du? Det har et eller annet å gjøre med melk. Jeg søkte i google: hva rimer på pølse .... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg vet.. En kamerat av meg sier det hele tiden.. Husker ikke helt.. SKal undersøkle.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ølse lølse tølse kølse mølse nølse gølse rølse wølse følse dølse vølse cølse xølse zølse gjhgoreghoeogeaorgbnoearbreagbearbnoeanboølse Mye som rimer på "pølse". Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 ølselølse tølse kølse mølse nølse gølse rølse wølse følse dølse vølse cølse xølse zølse gjhgoreghoeogeaorgbnoearbreagbearbnoeanboølse Mye som rimer på "pølse". ja, men det skal være et norsk ORD. som fks gardiner eller sennep Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ja, men det skal være et norsk ORD. som fks gardiner eller sennep Å. Det sa du ikke noe om. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 sølvskje Ah du kom meg i forkjøpet, mener å ha hørt akkurat det der i en Dirty oppland tekst. "Hva rimer på pølse? Skjølvskje? Nei PØLSE!" Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er noe som heter "Mølse" Det er hva sa du? Det har et eller annet å gjøre med melk. Jeg søkte i google: hva rimer på pølse .... Den korrekte termen er mylse Og for dei uvitande så er det noke sånn som å koke råmelk. Råmelk er den melka kua gir fra seg like etter kalving....håper eg er riktig.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ja, men det skal være et norsk ORD. som fks gardiner eller sennep gardiner og sennep rimer da ikke på pølse... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg vet ikke hva som rimer på pølse, men jeg vet hva som rimer på trikken. det er vinduene.... Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ølselølse tølse kølse mølse nølse gølse rølse wølse følse dølse vølse cølse xølse zølse gjhgoreghoeogeaorgbnoearbreagbearbnoeanboølse Mye som rimer på "pølse". rørlse og dølse kan e se for meg er norske ord altså.. jepp, noen skikkli lure ord Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 sølvskje må ikke glemme teskje da....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå