Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

BMW 5serie.

slimer

Anbefalte innlegg

må nesten si ifra om dette..hehe

Har bestilt prøvekjøring av den bmw-serien..

får en 525iA disponibel i tre timer på torsdag..

og bilen er utstyrt med både active steering og dynamic drive..

gleder meg som en unge...er en oppnåelig Drømmebil for meg om ikek så lenge..regner med å kjøre egen 5serie om mindre enn to år;)Forhåpentligvis en diesel:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde tenkt å kjøpe en 530d! men, min far trengte plassen, og kjøpte heller en V70 D5.. 163Hk, skinn seter, telefon, varme i setene, kjørec computer, 16'' allkiser, spoiler og en del annent.

men nå er drømmen gått opp en steg! nemlig xc90! :blush:

Måtte skryte litt.. :p

men som sagt.. 525IA er en veldig fin bil! men den virker litt smal, sammenligne 5 serie og 7 serie! er 7 serie mye finere! pågrunn av linjer, og finere rettere sagt

Endret av chosebakken
Lenke til kommentar
må nesten si ifra om dette..hehe

Har bestilt prøvekjøring av den bmw-serien..

får en 525iA disponibel i tre timer på torsdag..

og bilen er utstyrt med både active steering og dynamic drive..

gleder meg som en unge...er en oppnåelig Drømmebil for meg om ikek så lenge..regner med å kjøre egen 5serie om mindre enn to år;)Forhåpentligvis en diesel:)

Hva er så bra med BMW??????

Er ikke så bra bil det da......

Lenke til kommentar

Da har ikke du kjørt den nye 5-serien. Hvis du syns det er dårlige biler, så bør du virkelig ta en tur til legen eller bare holde deg til Ascona'en :)

Ascona..... hahahahahaha

det er ikke noe bra bil det da.......

Nissan skyline er bil det.....

BMW er ikke i nærheten av den engang

Lenke til kommentar

Men så er det også snakk om helt forskjellige klasser på Nissan Skyline og BMW 5-serie. De er bygget med helt forskjellige mål (hva det er meningen at de skal oppnå). Dessuten er det bare GT-R utgaven av Skyline som er så ekstrem.

EDIT: Leste i en annen tråd nå at du tydligvis er en av de lame BMW haterne.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Da har ikke du kjørt den nye 5-serien. Hvis du syns det er dårlige biler, så bør du virkelig ta en tur til legen eller bare holde deg til Ascona'en :)

Ascona..... hahahahahaha

:nei: Er det det beste du klarer å hoste opp? Bmw er den dårlig bil fordi du meiner det?

Lenke til kommentar

Ascona..... hahahahahaha

Hvor mange ganger måtte du se 2 fast 2 furious for å komme fram til den fjortiskonklusjonen?

Lenke til kommentar

Ascona..... hahahahahaha

Hvor mange ganger måtte du se 2 fast 2 furious for å komme fram til den fjortiskonklusjonen?

:laugh:

Er BMW 5 serie ment for å kjøre over 250 KM't?

nei, den er ment for comfort, og at du skal ha litt gamp i motoren! men du kan ikke sammenlikne 5 serie med en skyline!

det er som å sammenligne yaris med en 911!

Nesten vertfall ;)

Lenke til kommentar

Nye 5-serie er en forbannet herlig bil å kjøre. Min glade far har faktisk en 530 D på ordre, kommer månedsskiftet mai juni. Jeg gleder meg som en liten laks til å kjøre den. Blir også en av de første 5-seriene med det største navi-anlegget .. med talestyring og annet vissvass.

Syns bilen er fantastisk å kjøre. Det å sammenlikne en 5-serie og en skyline er på ingen måte logisk. Det er to helt forskjellige biler, skapt for to forskjellige verdener og bruksområder.

Endret av erlend.sæbø
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har en arbeidskollega som kjøpte en BMW 525 (husker ikke årsmodell, men den er rimelig ny) for noen måneder siden.

Både han og dama er fortsatt i ekstase.....

Skjønner dem godt, har aldri vært BMW freak, for denne bilen er faktisk en nytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...