_Mag_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 skal ha ny pc og lurer på om det funker med 2*512mb twinmos til et av disse hovekortene. (vet ikke hvem av hovedkortene jeg skal velge) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=507 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 For å sei det slik, så hadde ikkje eg tord å kjøpe twinmos ram til A64 fleire gonger! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hmm ville ikke andbefalt og kjøpe twinmos ram til k8t brikkesett... Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 ok. takk for svar. da blir det vel gail eller corsair da. Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvordan er det med Kingston Hyper X til amd64? Dessuten lurer jeg på om jeg kan bruke en vanlig ATA HD på amd64, tror ikke jeg vil begi meg ut på trøbbelområdet med S-ATA og winXP osv.:S Noen tips? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Bruker selv gigabyte K8NNXP nForce 3 kort , det sluker alt av ram , disse kortene sliter ikke med de problemene som k8t kortene har. Jeg kjøpte mitt på netshop.no. Du kan bruke begge typer disker uten problemer, selv har jeg både sata og ata disker på min. Endret 20. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kjøp deg nforce3 150 så slipper du å tenke på hvilke minne du skal ha. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) har et ganske stramt budsjett så får nok ikke råd til nforce 3. noen som vet om disse passer til et av de hovedkortene jeg nevnte over? Kingston 1024MB 400MHz men hvilket av de to hovedkortene over anbefaler dere? fic eller gigabyte? Endret 20. april 2004 av magnus1987 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du ikke brukt for S-ATA, så er dette et ok HK for deg. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 hmm.. hadde egentlig planlagt å kjøpe s-ata. men den kingston brikka burde vel funke til det fic kortet eller? Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 etter å ha tenkt litt så driter jeg i s-ata og går for dette kortet: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=498 etter det jeg har forstått så skal dette sluke så å si all ram? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du burde Kjøpe Gigabyte hovedkortet med Nforce 3 150. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg kjører GEIL GD Ram på min A64, og må klokke rammen ned for å få systemet stabilt. FIC KT800, A64 3200+. Stats på Corsair du, virker som det eneste virkelig "safe bet" for RAM på A64 systemer. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) har et ganske stramt budsjett så får nok ikke råd til nforce 3.noen som vet om disse passer til et av de hovedkortene jeg nevnte over? Kingston 1024MB 400MHz men hvilket av de to hovedkortene over anbefaler dere? fic eller gigabyte? Nå koster nForce3-kortet på www.netshop.no bare 850,- kroner.. Jeg har det Gigabytekortet du refererte til, og det funker utmerket. Har ikke hatt ett eneste problem med det, og det er kjempebra Så jeg anbefaler det (nest etter nForce3 da) utifra erfaringer. TwinMos-RAM funker overhodet ikke på Gigabytehovedkortet du har linket til.. Du får bluescreen og heng. Så hvis du velger det hovedkortet, kjøp OCZ eller Corsair. Jeg har OCZ og har ingen problemer Lykke til! Edit: Leifs Endret 23. april 2004 av Purify Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) har et ganske stramt budsjett så får nok ikke råd til nforce 3.noen som vet om disse passer til et av de hovedkortene jeg nevnte over? Kingston 1024MB 400MHz men hvilket av de to hovedkortene over anbefaler dere? fic eller gigabyte? Nå koster nForce3-kortet på www.netshop.no bare 850,- kroner.. Jeg har det Gigabytekortet du refererte til, og det funker utmerket. Har ikke hatt ett eneste problem med det, og det er kjempebra Så jeg anbefaler det (nest etter nForce3 da) utifra erfaringer. TwinMos-RAM funker overhodet ikke på Gigabytehovedkortet du har linket til.. Du får bluescreen og heng. Så hvis du velger det hovedkortet, kjøp OCZ eller Corsair. Jeg har OCZ og har ingen problemer Lykke til! Edit: Leifs takk for svar. men når du skriver "det gigabyte kortet du referer til" så mente du det K8VT800 kortet? nforce 3 kortet har vel ikke de problemene med ram som K8VT800 kortet har? har tenkt til å kjøpe den kingston rammen fordi jeg har ikke råd til de dyre corsair brikkene. Endret 23. april 2004 av magnus1987 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Bare et lite spørsmål: Jeg har hørt at kingston passer i ALLE hovedkort og til ALLE brikkesett. er dette sant? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Bare et lite spørsmål: Jeg har hørt at kingston passer i ALLE hovedkort og til ALLE brikkesett. er dette sant? Kingston var jo ihvertfall,ett av det de beste om ikke det beste merke på markede før når det gjelder minne, men kingston er fortsatt temelig bra er det ikke? kingston er vel bedre enn corsair?. Endret 23. april 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå